ohaaa!! *_*

11 0 0
                                    

eve gidip uzunca bu konuyu konuşmaya karar verdik fakat yinede hızlı olmalıydık. parti eve uzakta olduğu için biraz hızlı gidecektik. alex direksiyona geçti ben ve erza arkaya oturduk ironsa öne oturdu.

--------

yolculuğun tam ortasında erzanın midesi bulandı. resmen kusacaktı. arabayı kenara çektik. alex "erza şey sen iyi misin?hastaneye gidelim mi?"gerek yok yol tuttu heralde. öğhggqh!" kusmuştu ve bu iğrençti. iyi hissettiğinde arabaya atladık alex daha yavaş sürmeye çalışıyordu fakat acele etmemiz gerekiyordu. sonunda eve vardık. gece saat çok geçti ben ve alex düşünüyorduk ki yukarıdan bir öğürme sesi geldi. yukarı çıktığımızda erzanın lavaboya kustuğunu gördüm. hemen hazırlanıp yola çıkmaya başladık.

-----

erzanın ağzından.

çok kötü olmuştum sürekli midem bulanıyordu ve kusuyordum. acaba alexle geçirdiğimiz o geceden sonra  böyle.... hayır böyle birşey olamaz ben hap almıştım ve içmiştim. hastaneye geldik. doktor bana tonlarca bulantı ilacı verdi serum taktı fakat bir etkisi olmadı her verdiği ilacı anında çıkarıyordum. doktor"erza sanırım sen bir kadın doğuma git." iyiki bunu söylediğinde yanımda kimse yoktu. alex ve ametis kantine inip su almaya gitmişlerdi.

çaktırmadan kadın doğuma gittim. karnıma bakarken şaşkın bir şekilde bana"siz hem hamilesiniz hemde değilsiniz. bebeğin kalp atışları var fakat her bir dakikada bir görünüyor. bebek 5 aylık ve bir erkek fakat bebek bazen ortadan kayboluyor. siz bize 2 ay sonra tekrar gelin." şaşırmıştım. kısık bir sesle "tamam" dedikten sonra dışarı çıktım alex ve erza beni arıyordur heralde. tuvalete daldım ve tuvalete gitmişim gibi davranarak yanlarına gittim. bir bebek nasıl görünmez olabilir. alexe"alex seninle özel konuşmam gerek."peki ama.." sözümü kesip onu kuytu bir köşeye çekip."ben hamileyim senden olduğuna eminim çünkü başka kimseyle öyle bişey yapmadım. ve sanırım ağrı kesici içmiştim." ona devamını da anlattıktan sonra bana sarılarak " bu çok güzel bir şey bir bebek bunu saklamak zorunda değiliz fakat o bebek nasıl görünmez olabiliyor ?" bilmiyorum." dedikten sonra onun dudaklarına yapıştım ve öpüştük.

AREKİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin