5

64 5 4
                                    

Aerin pov
—————

Selepas mendengar ayat suami aku tadi tu , automatik bulu roma aku naik ! Ei ya Allah ada suami muka hensem , gatalnya bukan main .

Baru sahaja aku ingin masuk ke tandas , tiba-tiba sahaja loceng rumah aku berbunyi . Laju sahaja aku menarik tudung yang tersangkut di kerusi .

Ah ah ~ El mariachiiiiiii woooooooo ~

Aku tahu bunyi loceng rumah aku seksi bunyinya . Datanglah beraya rumah aku nanti okbai .

"Assalamualaikum , Aerin !" Jerit seseorang dari luar

"Waalaikumussalam siapa-- eh Afi ! Wehh aku rindu kau weh ! Jom masuk" aku memeluk Afi dengan erat . baeknob

Ni lah member aku sehidup semati-- eh mati tu jangan bawak aku . Aku muda lagi emm-- Afi ataupun nama sebenarnya Putri Afikah . Saja je nak singkatkan nama dia , katanya dia ni kacak , nama Afikah tu terlalu feminin baginya . Eh mengada---

"Ehem" sahut seseorang dibelakang kami .

"Eh Afi , kau bawak pakwe sekali ? Tak bagitahu aku pun kau ada pakwe ?" Tanyaku dengan muka blur

"Nanti aku cerita , jom masuk dulu" pelawa Afi . Ewah kau fikir ni rumah kau ke---

"Hah jap , korang duduk dulu . Aku pergi buat air" kataku sambil berlari laju ke dapur .

Sebelum itu aku menghantar mesej kepada Taehyung nak bagitahu ada tetamu datang .

Suami Until Jannah ❤️

"Assalamualaikum encik suami ❤️ kita ada tetamu sekarang ni hehehe saja je nak inform abang , btw hati-hati kat masjid tu byebye ><"

"Waalaikumussalam syurga abang ❣️ okay treat our guest baik-baik tau . Kirim salam dengan dorang ya ?"

"Abang nak offline dulu , Ustaz Jeon dah mula baca Yassin . Alah dah mula rindu dah dekat sayang ><"

"Abang janji nanti lepas baca Yassin , abang balik eh ? "

"Okay ! Dah dah nanti kita sambung bila abang dah balik dari masjid ❣️"

"Can't wait to give you hug and kisses later ! Bye sweetheart ❣️"
———

Haih macam macam je lah suami aku ni , baru berpisah sekejap dah rindu hmm bertuahnya aku ohoho

+++

"Hah jemput minum eh . Baideweh , korang dah jadi makwe pakwe dah berapa lama ?" Soal ku sambil memerhati dua manusia dihadapan ku ini .

Afi dan lelaki di sebelahnya memandang satu sama lain , sambil tangan memegang erat tangan masing-masing .

"Woi woi agak agaklah nak buat zina depan aku . Dosa tu woi--"

"Kami dah kahwin dah Aerin . Aku datang ni pun nak bagi hadiah dari Moscow" kata Afi sambil tersenyum malu ke arah suaminya .

"Oh dah kahwin-- HAH ?!"

"Er cik okay ke tak ni ?" Soal si suami Afi tu

"Hah ? Oh saya okay je , terkejut sikit je tadi ehehe maaf maaf" kataku sambil membetulkan tudung bawal ku yang makin senget .

【Tears For You】+ KTHWhere stories live. Discover now