,,Ahoj zlato!''křikl na mě Kwan. Naposledy jsem zamávala a šla jsem domů dala jsem si sprchu a šla jsem spát.Ráno jsem se probudila v 5 hodin tak jsem si dala sprchu,a šla jsem do šatníku kde jsem si vytáhla šedý svetřík s černými kalhotami a čepicí protože je zima.
Miluji zimu všechno se třpytí díky sněhu.Sešla jsem dolů do kuchyně kde jsem si dala cereálie s pomerančovým džusem.Pak jsem řekla mamce jestli by mě odvezla do školy a když mě odvezla šla jsem ke skřínce kde jsem viděl procházet mého kluka.Ani mě nepozdravil, řeka jsem si že si s tím nebudu dělat hlavu že asi mě neviděla když sem šla do třídy přes knihovnu, mojí malou zkratkou tak jsem slyšela vzdechy.Podívala jsem se a tam můj kluk mojí ,,kamarádkou'' teď už bývalou.Přišla jsem k nim odtrhla jsem ji.Dala mu facku až spadl na knihy které se snažil posbírat a pak jsem jí dala facku a kopla jí do rozkroku za to co mi provedla.Pak jsem šla za ředitelkou jelikož mně nachytala když jsem šla knihovnou a taky viděla ty 2 hrdličky jak spolu šukají.Ředitelka nás vyhodila ze školy a rodiče na mě tlačily ať jdu do jiné že jinak mi nebudou dávat money.Naštvala jsem se vzala jsem si několik litrů minerálek do pokoje.Tam jsem zůstala dva týdny a pak chodila co dva týdny na záchodek pak jsem přišla znova pro minerálky ale tam jsem viděla bonbony a ty jsem si vzala a snědla pak jsem to vyzvracela.Řekla jsem si že to nic není ale pak mně každým dnem bolelo břicho víc a víc až jsem jednou šla oplakat naší mrtvou sousedku a zkolabovala jsem.Pak jsem se probudila v nemocnici.