Part 4

360 19 8
                                    

Keesokan paginya, Yoonmin pergi ke sekolah bersama abang nya

Yoongi: Tunggu abang tau nanti
Yoomin: okie abang

Semasa yoomin hendak pergi ke kelas nya, yoomin di halang oleh seseorang dan ia itu......








Siapa lagi klau bukan queenka yang terfemes di sekolah JENNIE

"Kau nak apa dari aku?" dengan selamba nya yoomin berkata. "Aku ade cakap kan yang jangan dekat yoongi oppa aku, kau tu sedar lah sikit yang kau tu hodoh" jennie berkata sambil mengukirkan senyuman jahat. Yoomin hanya tersenyum dan berkata "sehodoh mana pun aku at least aku ade otak untuk berfikir, dari pada kau harap muka je cantik tapi 2×5 pun x tahu jawapan nya". Jennie berasa geram dan hendak menampar nya tetapi di halang oleh seseorg.
"Eeee lepas lah!!" kata jennie sambil meronta ronta . Hongseok melepaskan tangan jennie dah berkata dengan bengis nya"kau sentuh dia aku akan pastikan hidup kau x tenteram selamanya" "ISHHH!!!" jennie pergi meninggalkan mereka berdua. "Kau ok?" tanya Hongseok dengan risau "ye aku ok je" yoomin senyum "dah lah jom masuk kelas nanti cikgu marah kita karang x pasal2 kena buat denda nanti"

Sebenarnya.....




Semua orang x tahu yang yoomin dan yoongi ni adik beradik, hanya cikgu2 sahaja yang tahu. Yoomin x nak bagitau semua orang yang yoongi ni abang dia sebab yoongi ni salah sorang daripada group yang femes kat sekolah dia jadi itu lah salah satu sebab kenapa dia x nak bagitau semua orang.....

_______________________________________

Hai semua!! Saya minta maaf sangat sebab x update lama dah... Minta maaf sangat sebab bagi korang tunggu... Saya harap korang semua enjoy baca ff ni... Sayang korang!!  <3

★☆Brother Love♥♡(Malay Ff) [Hiatus]Where stories live. Discover now