I o prázdninách mě musí budit otravné zvuky. Když to není budík tak to budou hlasité zvuky od sousedů. Ale počkat. Dům vedle nás je prázdný. Podívám se z okna, kde stojí obří nákladní auto ze kterého vystupuje rodina, která se sem přistěhovala. Jdu si sednout na snídani ven a nenápadně budu pozorovat kdo jsou vlastně zač. to jsem celá já. když mi v okamžiku mi přijde zpráva od Noaha. Noah je můj nejlepší kamarád od tří let. Máme hodně společných zážitků. Otevřu mobil abych se podívala co mi napsal.
N: Přijď okamžitě k nám. Stala se neuvěřitelná věc. To musíš vidět.
Ani jsem neodepsala. Rovnou jsem se šla převléct a utíkala k Noahovi. Máme docela štěstí. Bydlí dva bloky od nás, takže cesta k němu mi trvá necelých deset minut. Chtěla jsem zaklepat na jeho vchodové dveře. Noah byl však rychlejší. Otevřel mi, chytl mě za ruku a táhl přes celý dům do jeho pokoje kde hned otevíral noťas aby mi ukázal tu úžasnou věc, která nemohla počkat.
,,Vidíš to?" Nadšeně na mě křičel. ,,Co mám jako vidět." ,,Emily notak, on mě pozval na rande"
Jo už jsem vám řekla že Noah je gay? Když se to dozvědělo okolí byl to docela šok. Hlavně pro jeho rodiče, ale už si na to všichni zvykli. Noah mě začal obímat a skákal radostí. Nemohla jsem se nesmát.
Dorazila jsem domů. Hledala jsem klíče abych si odemlaka, ale z druhé strany domu jsem slyšela hlasy rodičů a hlasy nějakých lidí které vůbec neznám. Uklidila jsem klíče do tašky a šla se podívat. Na terase seděli moji rodiče a mladý pár s hodně hezkým klukem. A ano. Byly to naši noví sousedi. ,,Dobrý den."
Slušně jsem je pozdravila. Táta se hned začal zvedat aby nás představil. ,,Em, tohle je Mary, její manžel Tom a jejich syn Will." ,,Ahoj" pordravili mě všichni najednou, jako kdyby si to nanacvičili hromadný pozdrav.
Sedla jsem si k nim. Už jsem se jich chtěla zeptat jak se jim tu líbí. Ale přišla mi zpráva od Noaha. Hned co jsem si jí prečetla jsem se rozbrečela. Nemohla jsem přestat, protože co bylo v té zprávě se mi nezdálo ani v té nejhorší noční můře. Začala jsem číst...
ČTEŠ
Together forever
RomanceAhoj. Jsem Emily. Nikdo mi neřekne jinak než Em. Mého nejlepšího kamaráda Noaha potká nesťestí. Zjistí, že má rakovinu. Doktoři mu nedávají víc jak dva měsíce. Ale aby toho nebylo málo. Máme nového souseda, který všchno jen zhorší. Zůstávají jen otá...