Lief dagboek, ik heb het zwaar. Vreselijk zwaar. Mijn beste vriendin is dood. Mijn vriend is dood. En de jongen waar ik het meest om gaf. Ze zijn allemaal weg. Ik wil niet weer het zielige meisje zijn. Op een dag komen ze terug, ik weet het zeker.
'Elena?' Vraagt Jeremy. 'Hey Jer'. antwoord Elena. 'Gaat het wel?' Vraagt Jeremy. 'Ja, waarom zou het niet gaan?' Vroeg Elena. 'Nou, vandaag worden Stefan, Damon, en Bonnie begraven.' zei Jeremy. 'Ja, inderdaad.' antwoord Elena. 'Dus het gaat helemaal goed?' Vraagt Jeremy. 'Helemaal' zei Elena. Jeremy liep weg. 'Jer, kleed je je zo om voor de begrafenis?'. 'Jaa'. Antwoorde Jeremy. Elena ging de trap op en liep naar haar kamer. Ze liep naar haar kast om haar jurk aan te doen. Ze liep naar de spiegel. 'Ik mis ze zo erg..' En ze begon een beetje te huilen. Op dat moment kwam Jeremy binnen. 'Gaat het wel?' Vroeg Jeremy. 'Nee, ik kan het gewoon niet!' Antwoorde Elena. Opeens hoorde Jeremy een stem, van wel 3 mensen. 'Hey, kleine Gilbert'. Jeremy draaide zich om en zag Damon, Stefan, en Bonnie staan. Jeremy lachte en zei 'Damon, Stefan, en Bonnie zijn hier!' Elena keek haar broertje aan, en zei 'Zeg tegen hun dat ik ze ontzettend mis' zegt Elena. 'Wij missen jou ook.' Zei Bonnie met een glimlach. 'We zullen altijd bij je zijn' antwoorde Stefan. Jeremy vertelde wat ze zeiden. Elena was dolgelukkig en kreeg weer tranen. Het was 14:00. 'Kom we moeten naar een begrafenis'. zei Elena. Samen met haar broertje Jeremy, liep ze naar de begraafplaats. Daar zag ze, Matt, Caroline, Tyler staan. Alle 3 kregen ze tranen. 'Sorry Stefan, van wat ik had gedaan, het was niet goed' zei Tyler schuldig. Stefan zei 'Geef niet, er zat iemand in jouw lichaam dus jij wist hier niks van'. Jeremy herhaalde dit aan Tyler. Tyler was blij. Na een paar uur ging iedereen naar huis. Opeens zei Bonnie 'Ik weet het, ik weet hoe we weer tot leven komen!' riep Bonnie.