Lief dagboek, dit is de beste dag van mijn leven. Al mijn vrienden zijn terug! En zelfs Alaric kwam terug! Ik ben zo blij!
Elena deed haar dagboek dicht. En zag toen Damon. 'Hey'. zei Damon. 'Hee'. antwoorde Elena terug. Damon gaf Elena een zoen. Ze werden weer zo verliefd net als vroeger. Toen ging de deurbel. Elena liep naar de deur en deed hem open. Ze zag haar vriendin Caroline. 'Hey, is Stefan hier?' Vroeg ze. 'Jaa'. Antwoorde Elena. 'Kan ik hem even spreken?' Vroeg Caroline. 'Kom binnen'. Zei Elena. Caroline liep naar de kamer van Stefan. En zei 'Hey..'. Stefan keek naar achteren. Caroline ging naast hem op zijn bed zitten. 'Het spijt me zo erg, van wat Tyler deed, het is gewoon .. Op dat moment zoende Stefan haar. Ze keken elkaar aan. En allebei hadden ze een glimlach op hun gezicht.
VOLGENDE MORGEN..
Elena deed haar ogen open, het was al morgen. Ze liep uit bed, en zag dat Damon nog sliep. Elena lachte. Ze liep naar de badkamer, en keek naar zichzelf. Opeens schrok ze. 'Wat was dat .. '. zei Elena angstig. En ze zag het weer. Ze zag haar buik bewegen, ze zag dat iets in haar zat. Ze kleedde zich om, en rende naar het huis van Bonnie. Ze drukte op de deurbel. Bonnie deed open en vroeg 'Wat doe je hier zo vroeg?'. Elena zei 'Er zit wat in me buik!' riep Elena. Bonnie liet haar binnen. En voelde aan haar buik. (Even voor de duidelijkheid, Bonnie is een heks, Damon, Stefan, Caroline en Elena zijn vampieren, en Tyler is een Weerwolf) Bonnie sloot haar ogen en voelde alweer aan haar buik. Opeens deed ze gelijk haar ogen open, en keek Elena met grote ogen aan. 'Je je .. ' zei Bonnie. 'Wat is er?' Vroeg Elena. 'Je ben zwanger.' Zei Bonnie. 'Ik ben wat ..' Zei Elena met open mond.