-Tata unde esti?
-La dus !
-Si n-ai de gand sa iesi ca fac pipi pe mine!
-Nu cred! Ei ai degeaba baie la etajul tau?
-Mi-e lene sa urc!
-Atunci astepti!
-Bine fie urc dar sa sti ca ma razbun!
-Da da cum sa nu!
-Bine numa bine!
Uhm ma numesc Anabelle . Anabelle Johnson si am 17 ani! Mai am un an si termin cu scoala asta inutila si nefolositoare! Nebulnul cu care ma certam mai devreme?! E tatal meu. George Johnson. Mama mea a murit cand aveam 10 ani. Si imi pare rau dar asta e viata. Anul trecut am avut un accident de masina si mi-am pierdut tot anul ! Adica am uitat tot. Ziua de nastere, saruturile lui Nick si iubirea nesfarsita a tatei.Aveam un iubit pe nume Nick. El plecase in Irlanda. Si ne-am despartit . Anul acesta miam amintit ca Nick mia zis ca am numarul lu Louis Tomlinson. Asa ca dupa ce a plecat el in Irlanda l-am sunat pe Louis . A fost fericit ca l-am sunat. Am vorbit ore in sir si ma intrebat daca vreau sa ies cu el la o cina. Eu am acceptat. Acum sunt iubita lui Louis. Anul viitor ma voi muta la ei! Abia astept.
-Ana cineva te asteapta jos!
-Viin! ... Louis!
-Anaa! Nu te-am mai vazut de ieri ... arati super!
-Uhm mersi... si l-am sarutat. Tata acum ai putut sa iesi afara asai?
-Pai cum nu. Ratez eu asa ceva?
-Hahaha. Esti amuzant sti?
-Stiam draga mea! Acum mergeti nu mai stati la povesti cu mine. Hai paa!
-Paa tati!
Am pornit spre casa baietilor. Harry se saruta cu o banana . Liam vorbea la telefon. Zayn isi aranja parul , tipic , Zayn si Niall manca ca de obicei.
-Hei baieti!
-Hei Ana. spusera toti in cor.
-Liam e ceva important de vorbesti la telefon?
-Este Simon si imi povesteste despre un nou album!
-Aaa. spusera Louis , Zayn ,Harry si Niall deodata in cor.
-B,c,d. Acum taceti! spuse Liam pe un ton autoritar dar totusi bland.
-Hai iubito sus!
-Vin ratusca!
-Serios Louis ratusca?spuse cretul razand.
-Mai taci pudelule . am spus cu un zambet larg pe fata.
-Nu te mai lua de carliontii mei ai auzit ,? iate de morcovii lui Louis.
-Nimeni nu se ia de morcovetele mele! Inteles??
-Da sefu. Acum hai odata sus!
-Oh nebunilor. spuse Niall ridicand sprancene temporan.
-Mai taci Horan! am spus dezgustata!
-Linistestete puiut . Hai sus.
-Acum .
Louis P.O.V. :
Oare ce are Ana cand ii zice cineva de prostioare? Ce e gresit in asta ? In fine am ajums in camera si am inceput sa ne uitam la desene cu Sponge Bob.
-Ce copii sunteti. spuse cretul stand in pragul usii. Aaa Sponge Bob faceti loc ca vin!
-Serios?
-Fiecare cu ce ii place da?
-Bine Harry bine.
-Asa !
-Mai taci Harry!
In fine ne uitam la Sponge cand Ana a adormit pe abdomenul meu.Atunci Harry a inceput sa se uite atent la ea .
-Styles ia-ti ochii acum!
-Bine bine Gigi muschi!
-Asa da!
Ce dragut dormea Ana. Doar ca Harry a stranutat zgomotos si ea sa trezit . Saracuta . Sa se calmeze am sarutat-o apasat sa nu inceapa sa zbiere la Harry.
-Teai linistit?
-Da!
Ana P.O.V. :
Nu imi vine sa cred ca am adormit pe abdomenul lui Louis si Harry poate sa stranute atat de tare incat sa sperie o turma de T-Rex. Este ora 12P.M. asa ca am mers la mine si am stat pana pe la vreo 4:36P.M.
-Iubito eu plec.
-Nu.Stai. Sigur tata nu va fi impotriva.
-Esti sigura?
-Da . Foarte.
-Ok atunci haide!
Gata cu primu capitol. Sper sa va placa! :*
CITEȘTI
♥Iubire nesfarsita!♥
FanfictionAutoarea cartii originale ma lasat sa io scriu eu asa ca nu ma criticati!