Majoratul!

28 3 2
                                    

  Louis's POV

   Astazi este majoratul Anei. Nu imi vine sa cred ca a trecut timpul asa de repede. Parca ieri a venit la concertul nostru doar ca fana impreuna cu Nick. Cand mi-am revenit am observat ca Ana s-a trezit deja asa ca nu am ezitat sa o sufoc si sa ii zic la multi ani.

-Louis ma omori!

-Uhm ... scuze iubito doar ca te iubesc mult si vroiam sa iti arat asta!

-Si eu te iubesc! Si sper ca sti ca maine implinim un an de relatie asai?

  La naiba! Am uitat de aniversare. Ma simt ca un nesimtit fara suflet. Trebuie sa ma duc sa imi pregatesc planurile 'malefice' pentru ziua de maine.

-Iubito eu plec pana la magazin sa cumpar Nutella si Oreo . Ne vedem mai tarziu.

-Bine iubitule . Te iubesc mult mult de tot!

-Si eu!

   Am plecat. Trebuia sa ii cumpar un cadou pentru ziua de azi ai unul pe maine. Deja stiu ce ii cumpar. Pe ziua de azi un colier cu semnul infinitivilului si un diamant albastru , ca si culoarea ochilor mei. Colierul are o bratara pe care am pastrat-o eu si l-am rugat pe vanzator sa imi dea o cutie doar pentru colier. Dupa ce ii cumpar pe maine e surpriza .

  Ana's POV

    Ma uitam in jur. Nici o urma de Louis. Perfect ca sa ma uit la cadoul pe care i l-am cumparat pentru ziua de maine. E o surpriza. Azi la 8:30 e petrecerea. Mi-am luat o rochie de un albastru marin la fel ca ochii lui Louis , o pereche de platforme de 20 albastre la fel ca rochia si m-am machiat simplu (rimel,tus si glos rosu) . L-am asteptat pe Louis care a aparut cu Nutella si Oreo.

-Cam tarziu sa vi cu mancarea nu crezi.

-Ba da dar sper sa ma ierti printes-o.

-Te iert cavalerul meu.

-Te iubesc!

-Eu te iubesc si mai mult!

-Ba eu!

-Ba nu eu!

   Si am continuat asa pana a venit limuzina sa ne duca la Hotel Grand. Cel mai luxos si scump hotel din Londra. Tata l-a ales. Este un hotel de 5 stele. Louis m-a rugat sa il prind de mana . Am observat ca avea o bratara noua. M-am bucurat dar nu m-am obosit sa il intreb de unde o are. Avea semnul infinitului si un diamant albastru de culoarea ochilor lui. Ii invidiam bratara aceea. Toata lumea mi-a dat cadoul . La urma a ramas tata si cu Louis. Tata mi-a daruit niste chei de la un Ferrari. A spus ca l-a facut de un albastru marin perfect si Louis mi-a daruit o cutie mica rosie catifelata. Am deschis-o si am observat ca era un colier cu un semn al infinitului si piatra albastra pe care o avea si el pe bratara.

   'De aici o are!' imi spune subconstientul meu.

-O Louis e minunat!

-Ma bucur ca iti place!

-Te iubesc cap de morcov!

-Si eu morcoveata mea!

   Un rand de aplauze si de 'Odododo' s-a auzit in sala de dans. Am dansat , am mancat , am baut si a venit vremea sa mergem catre casa. Pe cand sa plecam observ ca cei 5 besmetici sunt beti ca paru! Louis saruta un mop si pretinde ca sunt eu. Ce dragut ca si in timpul betiei se gandeste la mine dar va avea de o spalare completa a gurii daca vrea sa il mai sarut. Zayn se dadea la o ogkinda strigand-o 'Evie te rog , vrei sa fii sotia mea?' . Liam facea pe pestele auriu si stergea podeaua . Niall incerca sa manance o masa si zicea ca e un sandvis urias iar Harry flirta cu stalpul de sustinere. Le-am facut un video ca daca nu , nu ma credeau. Dupa care ii iau pe toti si ii tarasc pana la masina!

    Gata si cu capitolul asta! Sper sa va placa ideea mea de a schimba ceva pe aici!

   Kisses :* !

♥Iubire nesfarsita!♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum