♦Noapte alba♦

23 3 0
                                    

Ana's P.O.V.

  Ma trezesc in bratele puternice si fine ale lui Louis. Mi-a fost dor sa dorm la el. Aseara ne-am distrat azi urma sa ii zic ca maine este ziua lui Niall si trebuie sa io organizam.

-Hei printeso! Te-ai trezit?

-De ceva vreme. Maine e ziua lui Niall! Ce facem?

-La naiba! Am uitat! Suna-l pe Zayn acum!

-Bine bine nervozila.

~Hey Zayn ce faci?

~Hey Ana pai sunt la Dark Club cu Liam incercam sa ii organizam ziua lui Niall!

~Asteapta-ne acolo ca venim!

~Insfarsit! Grabiti-va!

-Hai printisorule imbracate si dupa du-ma pana acasa sa ma imbrac si eu si mergem!

-Bine. Acum

   Iubitelul meu este imbracat intr-un tricou alb prin care i se vede abdomenul bine lucrat. Si o pereche de blugi negri si ghetele lui negre cu tinte si lantisoare de aur. Ma omoara baiatu asta !

-Te mai uiti mult? Stiu ca iti place ce vezi dar trebuie sa mergem ne asteapta Zayn si Liam!

-Modestule! Vino aici! si un sarut perfect sa creat cand limbile noastre sau unit! Acum haide ca va dura ceva pana ma termin eu!

   Am ajuns acasa! Insfarsit trebuia sa merg sa ma imbrac iar Louis a venit dupa mine in camera. Am stat putin in baie pana mam machiat si miam aranjat parul. Dupa miam luat un tricou pana la buric alb pe care scria 'With you I'm happy' , o pereche de pantaloni scurti negrii , botine negre cu tinte si lantisoare ca ale lui Louis doar ca ale mele au toc , mi-am luat telefonul caruia i-am pus o husa pe care era o imagine cu mine si Louis.

-Esti gata? striga Louis dupa mine in baie.

-Daa! Acum vin!

-Wow! a iesit pe gura lui gand am iesit.

-Iti place ce vezi Tomlinson?

-Uhm. Ce sa zic nu esti mai sprejos de mine. Vino aici Johnson.

-Nu acum. Ne asteapta disperatii la club!

-Bine bine sefa dar sa sti ca diseara am chef de prostii!

-Bine Louis . Tu condu doar.

   Stiu la ce se refera si il inteleg . Suntem impreuna de un an jumatate. Asa ca am sa il rasfat. Scoala aia tampita am terminato deja de jumatate de an! Acum nu lucrez . Dar nici nu prea am chef. Facultate nu fac asa ca sunt libera.

-Am ajuns.

-Hai inauntru sa vedem ce au combinat astia doi.

-Bine . si rade haotic ca un nebun ce e. Il iubesc cu adevarat. Si nu a mai ras asa de bine de .... de mult.

-Insfarsit ati venit!

-Nu-i rau dar nu e destul! Louis du-te adu panglici verizi! Zayn adu sa vad lista invitatilor. Liam tu comanda mancarea!

-Da sefa! au spus toti trei in cor!

-Liam unde e Harry?

-Nu stiu cred ca se plimba cu Cara.

-Ok. Suna-l sa vina aici imediat.

-Bine Ana.

  Panglicile verzi aratau superb . Am mai adaugat trifoi din carton prin club si am comandat multa bautura si mancare.

-E gata! Hai acasa ca sunt obosita.

-Bine haide . Dar inainte sa mergem la magazin sa cumparam ceva sa nu creada ca am mers la magazin degeaba.

-Hai la mall va rugam. am spus eu si Zayn .

-Bine bine . Sa mergem!

   Eu si Zayn am batut palma victoriosi. Am ajuns la cel mai mare mall din apropiere . Aveam de gand sa imi cumpar haine, cosmetice si sa ma tund si sa imi cumpar ceva dulciuri. Am trecut pe langa magazinul de telefoane. Miam cumparat un Samsung Galaxy S5 alb. Dupa am mers sa cumparam huse. Intrun nagazin erau doar huse de S5 asa ca am cumparat cam 60 si ceva si am facut un in plus cu mine si Louis sarutandu-ne. Deja aveam 3 pungi pline. Am mers la haine. Mi-a sarit in ochi o pereche de blugi taiati plus inca vreo 9 si o gramada de camesi si bluze si tricori. Dupa am mers la pantofi. Miam cumparat 6 perechi de ghete , 5 de botine si 17 de pantofi cu toc intre 15 si 27 ...

-Gata? a intrebat Louis extenuat.

-Da iubitule hai sa imi las hainele acasa.

-Auzi , uhm nu vrei sa te muti la mine?

-Ba da! Hai sa imi fac bagajele. Vei avea nevoie de un camionas.

-Nu ma deranjeaza. Ai noroc ca avem 2 camere goale complet cu care poti sa faci ce vrei !

-Asa da. Louis mie una nu imi e somn ! Ce sa facem?

-Noapte alba?

-Super! Stai sa le spun si celorlalti...

-Nu stai! Vreau prostii nu altceva...

-Ok... dar incet , da?

-Bine. Promit!

   Louis a inceput sa ma sarute simplu dupa care a cerut voie sa intre in gura mea. Limbile noastre acum se unesc si formeaza un fior pe sirea spinari. Mia dat jos tricoul si pantalonii ramand doar in lenjerie...

  Am facut la fel si eu cu el a ramas in lenjerie. Mia dat jos sutienul masandumi sanii usor si catifelat dupa care au urmat boxerii lui si chilotii mei , l-am masat usor pe Jerry si el nu inceta sarutul nostru dupa care imi atingea usor gatul dupa care pieptul si abdomenul , ajungand la feminitatea mea. Intra in mine usor si adanc , durea. Durea atat de tare dar mam abtinut sa zbier.

   A terminat repede si un fior nu a incetat sa apara.

-Ei cum a fost?

-Uhm bine. Cred.

-E bine atunci! Acum culcarea ca azi e o zi grea.

-Stiu. dupa ce am spus asta ne-am culcat.

~Dimineata~

 

   Louis P.O.V.

  Ana mia luat mintile de tot si nu o mai pot uita. O iubesc pe fata asta de cand am vazuto prima data. O IUBESC! E a mea si asa va fii mereu.

  Gata cu capitolu asta ! Sper sa va placa !

♥Iubire nesfarsita!♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum