4. bölüm

1.6K 78 14
                                    

Sabah uyandığımda yanımda psikopat yoktu demekki gitmiş  rahatladım aşağıya inmek istemiyordum. Sonra hayatımı sorgularken bir ses duydum.

"prensesim neden dalgınsın hasta falan mısın ? acaba"

Hemen alnıma bir öpücük kondurdu.

"ateşinde yok neden bölesinki acaba doktor çağırayım mı ?"

Kafamı hayır anlamında salladım.

"istemiyorum."

"hmmmm sanırım birşey demeyi unuttun."

bana yaklaşarak

Aa doğru psikopat chim chim dememi istiyordu.

"offfff tamam chim chim ISTEMIYORUM. "

"Prensesim bence bana bağırmamalısın söylediğimi hatırlıyorum hm ?"

Bu adamdan bıktım evime gitmek istiyorum. Cidden sıkıldım artık yeter. Bir şekilde burdan kurtulmak istiyorum.

"Herneyse aşağıya çağıracaktım ben sevgilimi hadi sevgilim."

Sevgilimmiş yesinler sevgilini neyse üstümü giydim.

En azından modadan anlayan bir psikopatım vardı hm ?

Giyinip aşağıya indim.

Psikopat yemek hazırlıyordu ama çok tat- Bi dakka ne alaka ya o bir psikopat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Psikopat yemek hazırlıyordu ama çok tat- Bi dakka ne alaka ya o bir psikopat.

"aaa prensesim gelmiş hadi otur bende oturacağım birazdan."

Sessizce yemeğe başladım. Biraz kızdırmaktan zarar gelmezdi hm ?

"Bayım bana ne zaman isminizi söliyiceksiniz ? "

"HIÇBIR ZAMAN SUS VE YEMEĞINI YE VE BANA CHIM CHIM DIYECEKSIN O KADAR "

Acayip derecede korktum. Şuan sonra hızlıca kolumdan tuttu ve beni duvarla arasına aldı ve küçük hafif bir öpücük kondurdu dudağıma.

"Hazırlan gidiyoruz."

"nereye "

"evlenmeye "

Saçmadığı belliydi beni birden evlendirmezdi değil mi ?

"Bak chim chim açık olacağım ben daha liseye gidiyorum beni anlıyorsun değil mi ? Ki gel gör ki seni tanımıyorum bile lütfen bana biraz zaman tanı ve beni serbest bırak sana telefon numaramı veririm instadan takipleşiriz beraber fotoğraf çekiliriz normal bir ilişkimiz olur anladın mı ? Bu şekilde ikimizide zora sokma çünkü ben bu şartlar altında senden sadece nefret edebilirim."

"Tamam o zaman ama sevgilin olacağım değil mi ?
Benim olacaksın yani ?"

"Aklından şu benim olayını da çıkar lütfen çünkü bu ikimizide kötü bir psikolojiye sokacak ben senin şuan en fazla sevgilin olabilirim anladın mı beni?"

Onun sadece sevgi görmemiş bir çocuk olduğunu düşünüyorum. Onu iyileştirebilirim değil mi ? Sonuçta psikolog olmak istiyorum al işte ayağına gelmiş fırsat jennie kim değerlendir bunu

"Tamam o zaman seni eve bırakayım ama annelere ne diyeceksin ?"

"Arkadaşımda kaldım diyeceğim."

"Sıkıntı olmayacak. Merak etme chim chim "

"Adım jimin. Park jimin"

"Hoş bir tanışma olmadı maalesef jimin."

"Bunu unutalım o zaman yeniden başlıyalım olur mu?"

"İlk öncelikle seninle önemli birşey konuşacağım. Psikoloğa gitmen gerekiyor."

"Hayır herşeyi yaparım ama bunu asla jennie"

"Bende seninle geleceğim senin ilacın olmaya çalışacağım Park jimin"

Lütfen kabul et lütfen lütfen.

"Orada bana kötü davranıyorlar."

"Anlatmak ister misin ?"

Derin bir nefes aldı.

"Henüz küçüktüm. 8 yaşlarında falandım ailem öldü. Beni yalnız bıraktılar. Ve ardından yetimhaneye düştüm. Oradaki çocuklar tarafından eziklendim. Bu cidden kötüydü. Daha sonra ruhsal olarak çöküşe geçtim. Daha yaşım çok küçüktü anlıyorsun değil mi? O yaşta bunlara hazır değildim. Şizofreni belirtisi konuldu ardından da öfke sıkıntım baş gösterdi. Beni psikolağa götürdü ordakiler tımarhane adı sanırım orda kaldım birsüre ama bana çok kötü davrandılar. Hem fiziksel hem ruhsal tacize uğradım. Bunları kaldıramadım. Ve oradan kaçtım kaçtığımda şuan beraber yaşadığım Jin hyungla karşılaştım bana o baktı, büyüttü. Şizofreni'yi atlattım ama öfke sıkıntım hala duruyor malesef."

Cidden o yaşta nasıl atlatmıştı. Bende üzülmüştüm.

"Neyse hadi seni evine bırakıyım"

"Ondan önce kafeye gitmeye ne dersin ?"

"Benim gibi bir canavar'la kafeye mi gideceksin?"

Kendini canavar olarak görüyordu. Bu iyi değildi.

"Sen canavar değilsin tabiki hadi gidelim."

Beraber arabasına doğru ilerledik. Zengindi sanırım arabası son modeldi.

Kafeye gelince boş bir yere oturduk ve siparişimizi verdik.

Jimin sadece elleriyle oynuyordu.

"Hadi fotoğraf çekilelim"

"Hm ?"

@jenniekim

    865 beğeni 35 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    865 beğeni 35 yorum

@jenniekim erkek arkadaşıma hi deyin bitcheslar

@jisokim neredeydin çok korktuk.

@rosepark hi yakışıklı enişte

@mlisa harbi kapmış yakışıklı enişteyi bizim neden haberimiz yok kızım

@parkjimin kendime hi o zaman

@a oha lan adam taş aq kaç yaşında ki

@k stalk yapmaya gidiyorum

"Eve dönelim artık bence"

"Evet bırakayım seni ben "

Eve geldiğimde hızlıca uzaktan öpücük atıp eve girdim o nasıl gündü öyle birde annemler ile uğraşacaktım. Düşüp bayılasım var şuan

Kitabı yeniden düzenliyorum umarım beğenirsiniz hesabımı takip etmeyi unutmayın. İki tane jenkook kitabım var onların daha profesyonelce olduğunu düşünüyorum onlarıda okuyun lütfennn


Psychopath -JenMin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin