5. bölüm

1.4K 81 28
                                    

Eve girdiğimde bir süre annemler ile uğraştım. Ama ucuz atlatmıştım. Lisalarda kaldığıma dair bir yalan uydurup hemen odama çıktım. Parmaklarımı kütlettim. Uzun bir gece beni bekliyordu.

Sabah

Gece boyunca öfke kontrolü ile ilgili şeyler araştırdım. Birkaç şey buldum. Eğer şuan jimin'i iyileştirirsem bunun üniversite'ye girince bana büyük bir faydası olacaktı. Onun hakkında tez yazıp öyle girebilirdim değil mi ?

Masamdan kalkıp banyoma doğru adımladım. Aynaya baktığımda gözümün kıpkırmızı olduğunu görmemle ağzımdan ufak bir çığlık çıkmıştı. Annemler duymamıştır umarım.

Tekrar odama gidip telefonumu saat kaç diye bakmak için elime aldım.

Saat 7:46 idi. Bildirimlerde dolaşırken jimin'in bana mesaj attığını gördüm.

@parkjimin

Uyandın mı ?

@jennierubyjane

Evet yeni uyandım

@parkjimin

Bugün buluşalım mı ?

Bana yazarken çok çekindiği ortadaydı.

@jennierubyjane

Ah tabiki olur ama saat erken

Saat 2 gibi uygun mu ?

Park'ın orada ?


@parkjimi

Tamamdır o zaman

Sanırım sinirli olmadığı zaman gayet normal oluyordu.

Şuan acayip çekingen konuşuyordu. Ama daha dün beni kaçırıp evlendirmeye meyilliydi. Aklıma bipolar olabileceği notunu sıkıştırıp aşağıya mutfağa indim.

Kendime sandiviç hazırlarken bir yandan da şarkı mırıldanıyordum. Hazırladıktan sonra yiyip odama çıktım. Duş almak için banyoya doğru adımlarımı hızlandırıp duşa girecekken eşyalarımı almadığım aklıma geldi.

Hemen kafama vurup gardolabıma doğru ilerledim ve kıyafetlerimi alıp duşa girdim...

Çıkıp yüz bakımımı vesaire bitirdiğimde tekrardan telefona uzandım saate bakmak için saat 9:24'tü zaman ne kadar çabuk geçmişti öyle.

Ne giyeceğim diye düşünüyordum jimin ile buluşurken pek özenmeye gerek yoktu bir etek bir üst tamamdır diye düşündüm.

Kendimi onaylayarak tekrar bilgisayarımın başına geçtim ve biraz daha araştırdım.

Boynumun ağrısı acayip derecede çoğalmıştı. Boynumu kütletip saate baktım. 12:54 tamamdır hazırlanmaya başlıyalım o halde penceremin yanına gidip hava nasıl diye kontrol ettim hafif rüzgarlıydı ama sıcaktı.

 12:54 tamamdır hazırlanmaya başlıyalım o halde penceremin yanına gidip hava nasıl diye kontrol ettim hafif rüzgarlıydı ama sıcaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj ve saçımın bitmeside kısa sürdüğü için sorun yoktu. Ama saat 1:50 olduğunu görmemiştim hemen evden çıkamam gerekiyordu.

Annemler aşağıda otururken hemen annemin yanağını öpüp çıkmayı düşünüyordum. Biryandan ayakkabımı giyerken bir yandan anneme laf yetiştiriyorum.

"Anneciiiimm ben gidiyorum arkadaşımla buluşacağım geç dönemem tamam mı oohhh muck hadi ben kaçtııımmmm"

"Deli kız"

Anneme sırıtıp evden çıkmıştım. Koşar adımlarla parka doğru ilerlemeye başladım.

Sonunda geldiğimde jimin'in beni beklediğini gördüm.

"Üzgünüm geç kaldım değil mi ?"

"Sorun değil güzelim "

Bu kadar nazik olması şaşırıtıydı. Bütün yol boyunca hareketlerini ve mimiklerini tabiri caizse dikizledim.

Büyük ihtimalle oda farkındaydı ona baktığımın ama çaktırmıyordu.

Bir kafeye girip oturduk. Karşı karşıya oturacakken jimin 'ya burası çok uzak oldu' diyip yanıma oturmuştu. Birşeyler sipariş ettikten sonra jimin'e döndüm.

"Eeee nasılsın bakalım"

"Seni gördükten sonra önceden nasıl olduğumun bir önemi yok değil mi ? Şuan iyiyim."

"Sevindim."

Jimin gülümseyip önüne dönmüştü. Ben onun yan profilini izliyordum. Oldukça yakışıklıydı nasıl olurda bir psikopat'a dönüşebilirdi ?

Siparişlerimiz gelince onları yemeye koyulmuştuk.

Yediklerimiz bittikten sonra jimin benden önce kalkıp hesabı ödemişti. Bende o sırada çantamı almış onu bekliyordum.

"Burası çok güzelmiş."

"Evet öyledir burası bizim "

"Bizim ?"

"Jin hyungum şirket sahibi %45 i bana ait %55 i ona burası da bizim şirketimizin kafeler zincirindeki biryer."

Anladım anlamında kafamı salladım. Kafedeyken biraz terapi tarzı birşey yapmıştık. Ama çok gergindi.

Onu daha fazla zorlamak istemedim.

Beni eve bırakmak istemişti. Şuanda eve doğru yürüyorduk. Tam kapının önüne gelmiştik ki kapının önünde birini gördüm. Bize dönmesiyle şaşkına uğramıştım.

"Kim taehyung ?"

Diğer hikayelerime de bakarsanız sevinirim

Yeni sınır 80 oy 80 yorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psychopath -JenMin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin