Riverdale

124 7 0
                                    

İnsanlar dışarıdan nasıl kötü görünmediği kadar kötüyse bir kasaba da görünmediği kadar masum değildir. Riverdale herkesin bildiği kadar masum bir kasaba değildir.

Riverdale'da daha önce...

Kasaba da 24 Temmuz felaketi olarak anılan Blossom'ların ailesinden Jason Blossom Sweetwater (Tatlı Su) Nehri'n de söylentilere göre Cherly Blossom ikizi suya eldivenini düşürmüş Jason'da almaya çalışırken boğulmuş. İşte o gün Cherly Nehri'n kenarında ağlayarak bulunmuştu. Eğitim için çıkan askerler onu bulmuştu. Cherly'nin söylediklerine göre olay böyleydi peki ya Jason bulunacak mıydı ?

İşte başlıyoruz.

Betty, Archie'nin karşı komşu kızı yatak odaları karşılıklı. Betty  ve Archie ile Pops'ta buluşmuşlardı.

Betty: Babanın işleri nasıl gidiyor ?
Archie: Bir ortak ve inşaat sorunları peki sen nasılsın ?
Betty: İyi yani...
Betty konuşurken kapının zili çalmıştı Pops'un kapısının içerisinden gelen kısa bakıyordu Archie sonra dönüp Betty de bakmıştı.

Selamlar, ailemle New York'tan buraya tanışdık ben Veronica Lodge (Ronnie)
Archie: Memnun oldum bende Archie.
Betty: Betty.
Veronica: Sevdim seni okulda görüşürüz.

Cherly öne alaycılığı ile okul kantinine girdi. Bir partim var özellik de yeni kız senin gelmeni istiyorum Archie ile harika görünüyorsunuz. Dedi Betty anlamıştı.

Akşam olmuştu. Betty ve Archie partiye beraber girdiler. Cherly partinin sonunda sizlerle bir oyun oynayacağız şişeye kim 2 kişi gelirse onlar bu dolaba girecekler çıktıklarında da eminim ki sevgili olacaklar. Şişe çevrilmişti Archie ve yeni kız dedi Cherly. Dolapa gitmek zorundaydılar. Bu.

Veronica: Betty kız arkadaşın öyle deme?
Archie: Sadece arkadaşız çocukluğumuzda birlikte geçti.
Veronica  ve Archie'nin dudakları birbirinde olmuştu.
Veronica: Bunu Betty'ye yapmamalıyız.

Dolabı açtıklarında Betty yoktu Nerede diye sorduklarında zavallı kız dayanamadı gitti dedi Cherly.
Veronica: Seni sürtük!

Aradılar ama açmadı Betty camdan ağlayarak baktı Archie aşağıdaydı aşağı indi.
Betty: Veronica ile o dolapta neler yaptığınızı sormayacağım, sadece tek birşey sormak istiyorum beni seviyor musun Archie?
Archie: Tabii ki seni seviyorum Betty ama sana istediğin cevabı veremem..
Betty: Neden Archie ? dedi ve eve çıktı Betty.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Riverdale || BugheadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin