Mau lagi

33.8K 113 4
                                    

Selepas beberapa bulan kami sama2 , berkol, bervideo.. smpai pelajaran sy sendiri sya ka c abaikan.. sya lebih pentingkan dia.. mcm dialah tu yg sya syg.. paling bt sya rasa mcm dunia ni kami yg punya..

Detik hitam sy start bila time kami video kol dia pigang tohi dia.. trust me tohi dia kecill time belum bangun.. bila tu adik sdh bangun bsarrr jugalah.. bearing dia sdh gia buka tdk sempat sya main tu bearing.

Bila dia pigabg toli dia kotirok lahh.. ini yg dia ckp sama sy time video kol
Miun: baby  tabangun sdh ni adikk..
Sy:  waahh besar oo mcm isapp
Miun: bah saplah...
Sy: moo gigit2 tuu bijiii..

Untuk pengetahuan kamu miun ni dusun ibu bapa dia mixed marriage bah bapa dia islam and mama dia Christian.. so dia ni mo ckp kristian pun bukan mo ckp muslim pun bukan.. dia bersunat.. mmg merahh lah kepala labi diaa.. emmm dapp.

Trus dia suruh sya sent gmbr susu sy.. sya sent susu size cup E.. kio.. bukan alang2 susu gazoo.. lamas lalaki niii.. trus makin dia kotirok.. sya bagi dia gmbr susu putinggg bahagian atas lah.. dia sent gmbr toli dia.yg besar merah... dia pujuk2 sya supya sent gmbr toto..

Mula2 sy tdk mau.. tapi lama2 sy sent satu yggg berbuluu... dia bising bilang ndah dpt tu tandil.. sya buka kangkang habis ambil gmbr sent bagi diaa.. then dia bising lagi seban tdk nmpk lubang.. sya buat smpai nmpk lubanv baru dia puas hati..

Dari sna sya sent2 video.masturbate and sya rasa puluh gmbr bogel sya..

GARA-GARA WECHAT (COMPLETED) (Re-published from 2017)Where stories live. Discover now