Odhalení kdo to byl

75 4 0
                                    

Už je to dva týdny a je pořad smutný .. už si spolu nic nenapsali .. snaží se předstírat že mu nic není ale všichni na něm vidíme že ho to pořad mrzí a bude ještě dlouho .. všichni jsme ji psali ale neodpovídá .. tohle bude trvat ještě hodně dlouho ..
dnes jedou všichni na pláž .. snažit se ho odreagovat od toho co se stalo a snažit se ho rozveselit tak aby myslel jen na přítomnost a ne minulost ..
Ten den si to všichni moc užili .. on na to zapoměl a byl poprvé za 2 týdny šťastný .. všichni už se báli ze to nevyjde.. večer se všichni vrátili zpátky domu .. pak se sešli v jednom domě pustili si 2 filmy ..

Další den se rozhodli jít do bazénu k holkám .. pustili si hudbu a dělali kraviny .. dokonce i on ..

Po dvou dnech poté jim přišlo divné ze se jim ona pořád neozíva .. tak jedna zavolala jejím rodičům

X: Dobrý den .. jak se má ??
Rodiče : dobrý den .. moc mě to mrzí .. řekla páni smutně
X: pane bože co se stalo ??...
Rodiče : ona.. mě- měla autonehodu.. a .. a teď je v komatu ..
X: pane bože .. c- co se stalo ?.
Rodiče: když zrovna jela na zelenou nějakej idiot to do ni z boku narazil ..
X: pane bože.. můžeme za ni přijet ??
Rodiče : teď ne .. zavolám vám až se probudí
X: dobře .. děkujeme naschledanou
...

Všichni z toho byli špatní a asi hodinu spolu nikdo nepromluvil
O týden později :
Rodiče : Dobrý den .. včera se probudila .. bude dočasně na vozíku musí chodit na masáže a snažit se chodit a rozpohybovat nohy .. říkala ze zatím za ni nemáte jezdit ..
X: dobře dekuju .. ať se rychle uzdraví .. naschledanou

O rok později :
Ona už mohla chodit a byla šťastná jezdila za nima každý týden až najednou se rozhodla že se do LA přestěhuje zpátky .. už mezi sebou byli v pohodě .. sice ne úplně ale jinak jo.. všichni zas byly šťastní .. ona si našla přítele až si odpustila co udělala a on si našel přítelkyni až až zas začal věřit ...

Kvůli čemu se rozešli ?
Nějak ji začal otravovat její bývali s kterým se rozešla ... nejdříve ho ignorovala ale pak mu odepsala .. ona ho stále milovala a on ji taky .. nějak si psali nejdříve v pohodě ale pak si začali posílat fotky a vrátili se ji zas zpět ty pocity a vzpomínky pak to došlo dál .. začali si posílat srdíčka a pak ji William napsal ze ji stále miluje .. a ona jemu taky .. to byla chyba !!! On to potom zjistil s rozcililo ho to .. ( koho ne )

Tak a takhle skončila láska mezi....... Áďe  a Zachem ...

Konec

Tak je tu konec .. douuuuufam ze se vám to moc líbilo .. jsem rada ze jste to četli ... moc mě to bavilo .. je to moje první kniha tak ze nic moc .... ❤️

Holky v LA Kde žijí příběhy. Začni objevovat