-SANA-
"Ughh..." I moaned as I felt a hot tongue slowly licking my pussy
"F-faster" I groaned
"Beg for it" She stopped licking and looked at me with that fucking smirk.
Fuck. That's so fucking sexy.
"F-fuck me please" I moaned as she traced my sensitive ub; up and down.
"Roger that babe" she winked before eating my pussy again
"Ahh.. Don't stop"
"Mhmmm," I moaned when two fingers plunged inside me
"Ohh... Shit!" She fasten the pace of her fingers inside me
"You're coming?" I nodded as I closed my eyes due to the pleasure she's giving me.
Tzuyu is sliding her fingers inside Sana easily because of her wetness.
"Ahhh ahh!" Fucking shit.
"I-I'm g-gonna C-CUM!" I screamed
~~~~~~~~~~~
"Wake up, sleepyhead. Bayaran mo ang pleasure na ibinigay ko." Unti unti kong idinilat ang mata ko.
Teka, bakit nasa ibang kwarto ako?! I was just dreaming about my first orgasm pagkatapos ay nasa ibang kwarto na ko?!
"Hey there, hot babe"
"WAAAHHH!"
Bigla kong kinuha ang kumot at itinakip ang buong katawan ko. Bat ako nakahubad?!
"S-sino ka?" Sabi ko at pinasadahan ng tingin ang babae. Naka bra at panty lang siya pero ang sexy niya, sobra.
"You don't remember? We just had sex last night, honey." She smirked. Aba'y bastos ang bunganga nito ah.
"B-babae ka! Panong m-magchuchukchakan tayo, ha?" Tumawa siya na talagang ikinanganga ko.
She's beautiful!
"No more nonsense talking please. I need you to bring back the pleasure I gave you." Dahan dahan siyang gumapang at dahan dahan din niyang tinanggal ang kumot na nasa katawan ko.
Now I'm hypnotized.
"Kiss me." Napakunot ang noo ko.
YOU ARE READING
Hers » satzu
FanfictionWhat if you'll meet again the one who got your virginity? What will you do if you're Sana?