Ahoj lidičky :)
Dlouho a dlouho jsem tu nebyl, ale chci se pokusit vrátit minimálně z části zpět do svých kolejí.
Budu k tomu ale potřebovat vaší pomoc ^^Příběh: "Zatracen pro lásku" je momentálně pozastavený kvůli nedostatku textu, a však stále se snažím doufat, že tento příběh nezůstane nedokončený, protože to je výtvor na který jsem opravdu hrdý.
Ale tento příběh by nedosáhl ani poloviny své slávy nebýt mého spolu-autora: Touru-sama, kterému za tento úspěch a jedinečnou hru moc děkuji.Príběh: "Jiný..." Bohužel budu muset nejspíš ukončit, jelikož spolu-autorka se několik měsíců neozvala. Možná ale dám do hromady zbytek nezpracovaného textu a vydám posledních několik dílů.
Příběh: "Ve Stínu Lží..." Pozastavím, než si pořádně srovnám v hlavě, co od tohoto příběhu vlastně doopravdy chci, jelikož nechci aby příběh skončil jako naprosto nedomyšlený blivajz.
Příběh: "Tajemství V Srdci Uzavřeném" Dokončím. Je to můj úplně první příběh, a já ho hodlám dokončit. A však možná proběhnou malé změny. Každopádně i u tohoto příběhu se musím rozmyslet jakým způsobem jej chci zakončit, takže i to nějakou dobu potrvá.
Na druhou stranu... Zde čtěte pozorně, nechci následně odpovídat na zbytečné otázky.
Příběh: "Škyťák & Erod" Ruším.
Ale nezoufejte, tady vás právě budu potřebovat. Chci napsat nový příběh s tematikou tohoto nádherného animáku, Jak vycvičit draka, a to s někým z vás!
Kdo chce zkusit své štěstí, ať mi do zpráv zašle Popis, nebo spíš něco jako Životopis postavy, za kterou by hrál. (Jelikož půjde o Yaoi tak samozřejmě mužská postava) Případně přes odkaz i obrázek, nebo nápad který by příběh mohl oživit.
Poprosil bych aby jste se zkusili udržet u počtu slov kolem 500 (co se týče 'životopisu')Prozatím vám na Toto dám čas do nedělního odpoledne. (Poté buď příjem zpráv přeruším či prodloužím.) Jakmile se pro někoho z vás rozhodnu, dám vědět ;)
takže moc děkuji za vše, a hlavně za vaši trpělivost a doufám, že se zase nějak pomalu rozjedeme :D