Posílání Fan-Artů!? (0.0)

198 15 1
                                    


Tak jo! Dostali jsme se do fáze kdy mi někteří fanoušci nakreslili obrázek a tak se pro vás, další fanoušky, otevírají nové dveře :D (i když jsem to ani ve snu nečekal...)


ANO!!! x3

Mužete mi poslat fotku jekéhokoliv vašeho výtvoru!! (Může toho být i víc.)

-Když to bude na téma některé z mých povídek, obrázek se objeví v některé další kapitole toho příběhu.  (Max. tři obrázky v jedné kapitole)

-Pokud ne, nevadí!! :3 Obrázek se objeví tady! (Max. šest obrázků na.. 'kapitolu' XD)


JAK NA TO?!

1) Napíšete mi do zpráv, že mi chcete poslat obrázek a své Fb jméno. (abych věděl, komu žádost přijmout.)

2) Já vám na oplátku pošlu své Fb jméno aby jste si mě našli a mohli to poslat.

Jednoduchééééé x3


VAROVÁNÍ:  Už teď toho mám docela hodně. Jak doma a ve škole, tak i tady na Wattpadu. Nemůžete očekávat, že si s vámi začnu aktivně psát. (i když bych rád)

Byl bych rád kdyby jste své otázky na mou osobu psali na mou Zeď. (pokud se to už netýká posílaného obrázku.)

Nebudu odpovídat na věci typu: Ukaž svou fotku. Jak se jmenuješ celým jménem? Kde bydlíš?

a podobné, až příliš osobní věci.


No, to je ode mě asi vše a tak se moc těším na vaše úžasné výtvory :D

Ahoj zas jindy!!! x3

Info kniha - DezzinouKde žijí příběhy. Začni objevovat