Akademia mieści się w wielkiej czteropiętrowej willi na jakimś zadupiu ale spokojnie internet jest moje drogie anony
Parter:
- Gabinet Dyrektora tego spierdolenia (Jest nim ten skurfysyn Cowiek Maupa razem z Anielą Bogusz)
- Aula w której byliście na początku (tutaj są ogłaszane ważne wydarzenia albo pokazy sexmasterki)
- Stołówka (tutaj możecie się nawpierdalać ile chcecie i czego chcecie, rządzi tu pani Magda Gesslerowa)
- Biblioteka (tutaj możecie czytać książki o borno albo jakie chcecie)
- Basen
- Jacuzzi
- Sauna
- Sklepik z Kremówkami (tutaj możecie kupić łakocie, obowiązująca waluta w akademii to lennydollary i można je zarabiać na różne sposoby i wymieniać na kremówki
1 lennydollar= 1 kremówka)- Kible (tutaj też można robić borno bo czemu nie albo zwyczajnie załatwić swoje sprawy, są damskie i męskie)
- Kantorek woźnego (nikt nigdy nie widział tego osobnika na żywo jedynie krążą o nim legendy, mimo to korytarze akademii zawsze lśnią czystością)
- Magazyn (tu macie wszystkie rzeczy potrzebne do borno co tylko sobie wymyślicie nawet wiertarki)
- Gabinet pielęgniarki (Pielęgniarka to niezła dupa i chętnie pomaga każdemu jednak nie łatwo ją wyrwać)
- Wyjście na dwór
Piętro I
(Żeby było śmieszniej przydzielam do pokoju jedynie osoby tej samej płci haha no chyba że dostaniecie pozwolenie u dyra, w każdym pokoju mogą mieszkać 2 osoby, a jest on wyposażony w dwa łóżka, szafę komodę oraz telewizor pod którym są kasety z filmami dla dorosłych, każdy pokój ma swoją osobną łazienkę, w wyposażeniu łazienki znajduje się kibel, prysznic, wanna, umywalka oraz nieużywany gówniany nóż zawieszony na ścianie)- Pokój 1 (Shine i Dezy)
- Pokój 2 (Charlotte i Wesilisa)
- Pokój 3 (Alexander i Nathan)
- Pokój 4 (Emma i Guerline)
- Pokój 5 (Harley i Aminochvasy)
Piętro II
- Pokój 1 (Twoja Stara i Andrzej Kopytko)
- Pokój 2 (Nathalie i Rose Sefi)
- Pokój 3 (Alex Fullknife i Jacek Pedał Kruszwil)
- Pokój 4 ( Madeline Moonlight i Ann Such)
- Pokój 5 (Nick Carter i Chanyeol Park)
Piętro III
- Pokój 0 (Antoś Trynkiewicz i Jacek Pedał Kruszwil)
- Pokój 1 (wolny)
- Pokój 2 (wolny)
- Pokój 3 (wolny)
- Pokój 4 (wolny)
- Pokój 5 (wolny)
Ostatnie piętro
- Nikt kurła nie wie (to miejsce jest tak tajemnicze że były tam tylko największe fejmy tego spierdolenia)
Piwnica (moje ulubione miejsce huehue)
- Pokoje Greya (jest ich dokładnie 69 i wszystkie mają takie same wyposażenie sami wiecie jakie)
- Komnata Dziewic (niewiadomo czemu służy to miejsce jednak zwykle jest zamknięte na klucz który możesz zdobyć u szamana Konrada w zamian za pewnego questa)
- Klub dla niemych gejów (możesz się tam dostać jedynie za okazaniem dokumentu potwierdzającego że jesteś niemy i za przejściem testu na homoseksualizm)
- Bar (tu można się najebać cennik wstawię później)
- Pokój Gier (tu można grać w gry: bilard, piłkarzyki, kurfa wszystko jest)
Dwór:
- Dziedziniec (na środku stoi wielki pomnik Christiana Greya wykonany z gumy)
- Ogród (są tam ławeczki, drzewa, kwiaty i inne takie, można tam też robić borno, zdarza się że można tam spotkać buntowniczkę głoszącą hasło SEX NIE ISTNIEJE)
- Wielkie jezioro z łódkami (tam można łowić ryby albo robić borno na łódce co chcecie)
- Mała chatka miejscowego szamana Konrada (tam możesz wymieniać lennydollary na kombucze albo szamańskie eliksiry i smarowidła bądź uroki)
- Wejście do lasu (w lesie można spotkać tajemniczego osobnika który rozdaje ludziom linijki a przywołujesz go słowami
RUHAM PSA JAK SRA, sprzedaje on różne rzeczy w tym sól do zmywarki)- Burdel na Morence (ZAPRASZAM ADASIU)
Las:
- Drzewa kurła bo co
- Tajna baza Jurija Owsienko (żeby tam się dostać musisz mieć przepustkę)
- Plantacja koperku (ukryta na jakiejś polanie, niewiadomo do kogo należy)
- Portale prowadzące do...
- Podlasia
- Radomia
- Sosnowca
- Łodzi
- Świnoujścia
- Ziemii Świętej
- Stulejowego Lasu
- Murzyńskiej krainy
(Niewiadomo który portal jest który więc uważajcie na siebie XD)OKEJ NO WIĘC TUTAJ MACIE PLAN AKADEMII, JAKBY CO PISZEMY W CZAPTERZE PIERWSZYM
W następnym rozdziale podam wam sposoby na zarabianie lennydollarów huehue
CZYTASZ
SEKSUALNA AKADEMIA IMIENIA CHRISTIANA GREJA |ZAPISY OTWARTE|
HumorBORNO, BORNO I JESZCZE RAZ BORNO! WITAM W MOJEJ KRAINIE SPIERDOLENIA TUTAJ KAŻDY JEST MILE WIDZIANY (jest to parodia rp nic nie jest tu na serio drogie anony ;D)