<---->

21 2 0
                                    

Prosim prečítajte si dôležité info na konci.

Ahoj som Katy. Som 17 ročne dievča. Bývam s mamou a otcom v Americkom meste New York. Som hrozne tučná. Mám 168cm a 78kg. Je to hrozné.

Tayler Trewler. Ublizovanie mi je u neho na dennom poriadku. Sikanuje má už rok, čo som na strednej. Všetci sú tak chudý iba ja musím byť tak tlstá.

"hroch ide!"
"schudni ty pico"
"Bože môj ty vyzeráš"
"kukaj guľa sa valí"
Áno. Práve som vstúpila na pozemok skoly. Každý na tejto prekliatej škole má Sikanuje. Nemám tu kamarátov. Ani jedného. Sadla som si do poslednej lavice úplne vzadu a čakala kým príde učitelka. V tom do triedy prišiel Tayler Trewler. Sadol si za lavicu za mnou. Celý deň do mňa hádzal papieriky s nadávkami. A viete čo je na tomi najlepšie?! Rodicia o ničom nevedia. Snažila som sa im to povedať no vždy mi povedali buď nevsimaj si ich, nie si tučná alebo podobne.

Po škole som sa vybrala domov. Bola som doma. Ako vždy som si prezerala sociálne siete a pritom jedla obed. Nikto nebol doma a tak som mala kľud. Zaujali ma fotografie. Fotografie chudych dievčat. Klikla som na ne a predomnou sa objavila stránka.

Chceš byť ako ony? Chceš byť taká chudá? Chceš byť jedno z najkrajších dievčat na škole? Chceš aby ta prestali sikanovat? Pridaj sa k nám. Pridaj sa ku mne. Pridaj sa k Anne. Spoznáš nové kamarátky.....

Hovoril mi nieci hlas. A vlastne mala pravdu. Chcem byť ako ony. Chcem byť taká chudá. Chcem byť jedno z najkrajších dievčat na škole. Chcem aby ma prestali sikanovat. Áno, pridám sa. Pridám sa k tebe Anna.

Výborne. Je to jednoduché. Nebudeš jest a budeš cvičiť. Poďme, daj si 50 brusakov a 50 drepov.

Drepovala som a robila brusaky. Nemohla som. Necítila som si nohy

Musíš. Inak budeš stále taká tučná. Neschudnes.

Urobila som 50 drepov a 50 brusakov a išla do kúpeľne sa odvážiť. Váha ukazvala 76,7kg.

Nebudeš jest a budeš cvičiť. Do piatka to dáš na 70kg.

Ale ved to sú 2 dní. To sa dá?

Jasne ze sa to da. Zhukla po mne Anna.

Umyla som sa a išla spať. Budem chudá. Budem vyzerať ako Anna.

Zaspala som.

No. Máme tu nový príbeh. Zatiaľ tu máme prvú a to ANNU - Anorexia. Rozhodla som sa tento príbeh napísať na základe varovania, pretože viem aké to je dostať sa do Anorexie a pravidelných depresii. Rozhodla som sa zostať "inkognito" lebo je veľmi ťažké sa vôbec s niečím takýmto zdôveriť. Možno to niekedy prezradím, možno nie. Užite si príbeh. Samozrejme niektoré veci sú prikraslene. No hlavne, nikdy sa nezahravajte s Anorexiou. Nemusí to dopadnúť dobre. Na svete existuje toľko možností ako schudnúť. Ale Anorexia je rozhodne niečo s čím by ste sa nemali dávať dokopy.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Anorexia, Moja kamarátka Where stories live. Discover now