1☆

22 4 5
                                    

De ce viata mea , de ce viata noastra a trebuit sa se schimbe asa ?
De ce ai plecat ?
De ce m-ai ranit asa de tare ,cand mi-ai spus ca o sa ma iubesti si protejeazi toata viata ......
De ce Kyungsoo-ah ?

Nici acum nu stiu motivul plecarii tale ...

De ce nu te-am lasat sa vorbesti ? De ce ?

__________

Aceasta este intrebarea pe care mi -o pun de trei ani ,de când nu mai ești lângă mine ,off parcă totul s-ar fi întâmplat ieri ....

Totul părea perfect , totul era frumos si plin de iubire ...totul părea asa minunat , bine zis - părea , însă nu era nici pe de parte perfect , ci doar o iluzie existentă pe moment ...

#Flashback

Martie_ 2020

~Oppa uite ce frumos e apusul !

Spuse fata arătând cu mana superbul peisaj ce comtempla un colorit mirific vizibil de pe stânca unde erau cei doi indragostitii.

~ Da iubito e frumos , insa tu esti mai superba !

Chicoti tânarul sărutându-i vârful nasului fetei ce roșii toată la auzul acelor cuvinte dulcii.

~ Yaaa termina Oppa ! Esti prea siropos ...

Declară fata rușinată lovindu-l usor pe Kyungsoo in piept , provocându-i râsul .

~Bine termin cu declaratiile siropoase , însă in schimb o sa te umplu de pupici !

Afirma baiatul razand îmbrățișând-o pe iubita sa sărutându-i chipul .

~ Te iubesc Do Kyungsoo!

~ Te ador Lee Nayeon!

Iulie_2020

~Awwww Oppa drăgălaș e!
Spuse fata entuziasmata îmbrățișând cățelușul pufos mic si alb .

~Ma bucur iubito ,pentru că e al tau acum!

- Serios ?! întrebă fata entuziasta , băiatul rânji dând din cap in semn de aprobare , ceea ce declanșă un tipat de bucurie a fetei si il imbratisa , spunand :

- Mersi , mersi mult de tot iubitule ! Mereu mi- am dorit un cățeluș , m-ai făcut foarte fericită ,te iubesc !

-Ma bucur draga mea Yeonnie ! Si eu te iubesc !

Afirma baiatul îmbrățișându-si iubita ce il sărută bucuroasă , cățelușul fiind la picioarele lor țopăind vioi.

Octombrie_2020

- Oppa haide sa mergem ! trebuie sa ajungem la petrecerea lui Momo !

spuse fata agitandu-se , insa iubitul sau părea cu mintea in alta parte .

-Soo! Kyungsoo , ma auzi ?

- O da ?! Te aud , ce este ?

-Spuneam ca trebuie sa mergem spre petrecerea lui Momo .

-Da, da , sa mergem ! spuse mai vioi Kyungsoo , ca si cum s-ar fi trezit intr-un vis .

-Iubitule esti ok ? ii spuse fata observandu-i ușoară schimbare a stării de spirit .

- Aaa... nu am nimic iubito , doar mă gândeam la ceva , nu iti bate capul cu așa ceva !

Râse baiatul , îmbrățișând-o pe fata , sărutând-o .

Weak LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum