YENİDEN DOĞUŞ 7.BÖLÜM
O gece "Wepsemps" sitesinde parti vardı. Herkes oradaydı. Taylor ip askılı, üzerinde mor benekleri olan mavi bir elbise, Miley üzerinde amerika bayraklı kısa kollu tişört, altına lacivert kısa şort, Demi beyaz kısa kollu tişört, altına kahverengi pantolon, Avril ise ip askılı siyah tişört ve siyah zincirli pantolon gitmişti. Partide Demi'nin "Heart Atak" şarkısı çalıyordu. Avril sahneye çıkıp eline mikrofonu aldı.
- Sevgili "Wepsemps" konukları. Bu akşam hepimiz niye toplandığımızı biliyoruz. Sevgili arkadaşım Selena ve sevgili kuzenim Justin'in evliliğini hepimiz sabırsızlıkla bekliyoruz. Sizi daha fazla meraklandırmadan gelin ve damadı sahneye davet ediyorum.
Büyük alkışlar içinde Selena ve Justin sahneye geldiler. İkiside çok muhteşem görünüyordu. Hemen dans etmeye başladılar.
1 AY SONRA
Selena yeni öğrendiği bir yemeği yapıyordu. Az sonra kapı çalındı. Gelen Justin idi.
- Hoşgeldin hayatım.
- Hoşbulduk bebeğim
Justin elini Selena'nın karnına koydu.
- Hoşbulduk prenses
İkiside çok mutluydular. Evet Selena 1 aylık hamile idi. Yemekten sonra kapı çalındı. Gelenler Taylor ve Demi idi.
- Hoşgeldiniz kızlar
- Hoşbulduk Selena. Küçük bebeşimiz nasıl?
- İyi işte.
- Aşeriyor musun?
- Evet. Geçen gün canım suşi çekmişti.
ERTESİ SABAH
Selena, Miley ile alışverişten geliyordu. Miley Selena'nın bebeği için üzerinde "Yalamayı Seviyorum" yazılı bir önlük almıştı. Selena ile Miley Selena'nın evine giderken "Yıldız Cafe" de çok büyük bir olaylar gördüler. Justin ile Ariana öpüşüyorlardı. Hemde bu sefer Justin çok istekli görünüyordu. Selena elindeki poşetleri yere düşürdü. Sonra hemen eve gitti. Akşam Justin evet gelmişti. Selena biraz soğuk davranıyordu. Saatler sonra Justin'e bir mesaj geldi.
- Özür dilerim Selena gitmem gerekli.
- Mesaj kimden geldi Justin?
- Medyadan
- Bana yalan söyleme Justin!
- Aaa! Selena üstüme gelme! Sana hesap verecek değilim!
- Ariana'dan geldi değil mi?
- Sen bunu nerden biliyorsun?
- Biliyorum. Sizi cafede gördüm.
-Bak Selena açıklayabilirim.
- Defol!
- Aaa! Ne halin varsa gör!
Justin kapıyı kapatıp gitti. Selena ağlıyordu.
- Lanet olsun!
Hemen valizini toplayıp evi terk etti. Hem ağlıyor hemde koşuyordu. Gözyaşları görmesini engelliyordu. Tam o sırada Selena'ya araba çarptı. Bütün herkes oraya toplamıştı. Acaba Selena yaşayacakmıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN DOĞUŞ
AventuraÇok zor bir dönemden geçen Selena Gomez, bütün bu olayları bırakıp hayatına tekrardan başlıyor. Yeni arkadaşlar yeni sevgili. Tabiki maceralar Selena'nın başını bırakmıyor..