Probudio je se i posto opet čovjek >—< bojim se ga ...
Keit " Đ,Đek dali si ti ili vuk sad?
Đek " oh.. Ja sam. znala si več jeli ? Bio je jako zabdinut.
Keit " da ali ja sam se šalila i prićala sam ti o čokoladica ...
Đek " ja idem sad me se sigurno bojiš.Ustao je obukao majcu i otišao . čula sam da oni dvoje se svađaju kao bebe .. Moram pitati Vaksivilijama šta je bilo.
Otišla sam u grad Gdje smo se upoznali i rekla...Keit " vaksivilijam dođi moramo prićati!
Vak" šta je keit?
Keit " kako štaje ti i Đek jučer ! Došao je krvav kod mene čak i prenočio i moram ti reći da je ...
Vak" varalica?
Keit "ne beo nego vukodlak!
Vak" hahaha već sam znao ja sam vampir!
Keit " ahhhh ne ubi me ....
Vak " kad bi htjeo več bi to ... Ali Đek te jako voli .. Ti si za njega sve ali za mene si VIŠE !
Keit " aha šta sam ti?
Vak" lijepa cura s grudima velike kao 3 jabuke ...
Keit " prase jedanOdvalila mu je šamaru i otišla u šumi tražit Đeka ,ali ga nije pronašla .Baš sam mala budala morala sam povezivat logično . Đek vukodlak a vaksiviliam vampir ? Baš su se zaljubili u mene , ako da moram ga nači ili prije ili kasnije .Onda sam rekla ne povikala:
Keit " Đek ei ei ..
Počele su joj suze pa je od jednom vidila vuka . poslje par sekundi bio je Đek sa suzamaĐek " ne plači slatkice...
Keit " a ma gdje si bio .. Falio si mi
Đek " pa eto ...mislio sam da me se bojiš ...
Keit" evo koliko ti se boim...Keit je poljubila Đeka i zagrlila ga . naše su usne počeli miran spor ples . on mi je mazio kukove , a je kosu...
Sve dok nisam bila puno krvi .
Vaksivilijam mi je ubo nožem i pobjegao.
Đek je bio sve slabij kao i ja ..Đek " Keit Keit! Ne moj , ne bogu bez tebe , umrjet ću ....
* omg tužna scena ... Neću vam reči kako će dalje ...*
YOU ARE READING
Woolf for ever
ChickLitprije dugo godina vukodlake su ratovali s vampirima . Ali jedan vukodlak je se zaljubio u ženu ali vampir je također . Tko će pobjediti?