glava 6.

13 0 0
                                    

Đek je uplašen ne zna šta da radi , pa je odvede u bolnici gdje je odmah operirana .
Ali on je htjeo se osvetiti Vaksivilijama , nakon šta je sve uradio ...

Đek " vaksivilijam mmm dođi odmah ti gade...
Vaksivilijam " ei šta je baš je još živa ...
Đek " platit češ znaš!
Vaksivilijam " ne , neću jer je nisi pretvorila u vukodlak inja ove 7 mjeseci , i imao si vremena.
Đek " da ali ako nije sznala da sam ..vukodlak
Vaksivilijam " prićaj nekome drugome svoje priće .Mogao si joj reči !..rekao je vak. Vrlo sretan, kao da je uživao..
Đek " da ali
Vaksivilijam " da ali što?
Đek " hm nisam znao dali ću je izgubiti !
Vaksivilijam " hahahahahahah kako je i nebi kad živiš u šumi !

Tad je Đek dobio SMs gdje je pisalo da je Keit u opasnosti života ...
Tad Đek nije više vidio od ljutine pa je se pretvorio u vuk i ugrizao Vaksivilijama za vrat i iščupo mu glavni kost . I tako je odmah umro , nakon toga je potrčao u bolnici i vidio ju je . U tim mašinama , bljeda , skoro mrtva .tad je došao doktor i rekao je -

Doktor" brzo ste došli u samo 6 minuta.
Đek " pa bio sam blizu ... Jeli je ona dobro?
Doktor " pa i nije ima probušenu jetru ...
Đek " dat ću joj šta god joj treba  . .
Doktor " pa ne treba , jetra će se sama oporaviti samo šta je gubila puno krvi.reče doktor dosta i sretan ali opet postane ozbiljan
Đek " dobro je prošla
Doktor " pa i ne baš još uvjek je u životnoj opasnosti , i ako je se stabilizivala .
Đek " smijem li je vidjeti ? Blizu nje?
Doktor " da samo mi recite, šta joj bi?
Đek " neki glupi muški idjot ju je ubola , platio je . platio je dobro .

Tad je išao blizu nje i gledao ju je , pa je mu došla ideja tj. Da je ugrize i da je pretvori u vuk , ali ipak ju je samo ugrizla da se oporavi našao doktor a i rekao mu je da je pozdravi i da mu kaže da je voli kad se probudi. Nakon toga je otišao , u šumi , sam sasobom .

Đek (u sebi)" majko , molim te nek se samo oporavi ... Ona je moja i neznam šta bi bez nje ... Majko , majko! Bojim se da sam je previše dugo ugrizla i da je sada vuk i ona ali nema veze jer ću ćuti kako je svaki dan i noč . samo da me ne nađe , tako če joj biti bolje ! Možda nećee?

* ei svi !Jedna djevojka mi je rekla da pokušam da ostavim više osječanje .. 100% ste primjetili da je đek glavni u ovaj dio?
Jeste li? Napišite*
Pozdravvv!

Woolf for ever Where stories live. Discover now