Eric'u POV
Ma hoidsin tüdrukut õrnalt oma kallistuses ning tundsin, kuidas ta värisedes minust kinni hoides nuttis.
"Kas pole mitte imelik, et alles hoidsime sind Justiniga seal majas kinni ning nüüd oleme kahekesi siin, kallistame ja loodame et temaga saab kõik korda." pomisesin ma ning ta vaikis.
Me istusime ilusas vaikuses ning ta tõusis istukile mulle silma vaadates ja sõnas hellalt
"Aitäh sulle, et sa siin minuga oled.".
Isegi õrn naeratus tõusis tüdruku värisevatale ning nutustele huultele.
" Sul on imeilus naeratus" ütlesin ma naeratades.
Tüdruk vaatas mulle oma kaunite silmadega otsa ning vaikis vaadetes igat mu näo osa.
"Kõik hästi?" küsisin ma murelikult ning ta haaras mu kallistusse.
Me vaikisime ning ma tundsin tema rahulikke südametukseid. Miski ütles, et tal on minuga olla rahulikum, kui hetkel kellegi teisega.
Ariana POV
Ma tundsin poisi soojust, mis meenutas mulle Justinit ning ma kallistasin poissi tugevalt.
"Vabandust, et ma teie vastikut hooramist segan, aga kus palatis Robbie asub?" ütles keegi õela häälega bitch nätsu närides.
"Marieela." imestasin ma.
"Ära isegi ürita. Nagu näha, siis on sul järgmine ohver juba välja valitud!" muigas ta sõrmega Eric'u poole viibates.
"Arst ei luba kummagi poisi palatisse hetkel siseneda" lausus Eric rahulikult Marieela poole vaadates.
"Eks ma siis ootan." vastas ta nipsakalt.
Ma ohkasin ning eemaldusin Eric'ust.
"Mis juhtus?" küsis poiss ning võttis mu käest kinni. Marieela vaid pööritas sellepeale silmi.
Ma vaatasin talle silma ning vaikisin.
"Ariana, on kõik hästi?" küsisin ma ning silitasin õrnalt tüdruku põske.
"Ei Eric, midagi ei ole hästi" vastas ta ning tõusis püsti.
Justini Pov
Valged lumivalged pilved taaskord mu silme ees, tunnen kuidas mu süda lööb hirmust nende vastu.
Ma tunnen, et olen müüridega ümber piiratud kohas, kus pole midagi muud peale müüride. Ainult maa ja müürid.Nãen valgust enda poole tulemas ning selle lõpus Arianat.
"Justin" sosistab ta mu nime nuttes.
Ma tahan talle vastata, kuid ei suuda.
"Ma ei anna alla, ma ei lahku su kõrvalt. Sa saad terveks" kuulen ma ta inglipehmet hããlt.
Ta vaatab mulle oma kurbade silmadega otsa ning võtab mu käest kinni.
"Justin, kui sa mind tõeliselt armastad siis sa võitled samuti ning me lahkume siit koos ."Valgus pimeneb ning ma ei nãe enam midagi. Ma hingeldan ning tunnen oma südames taaskord valu.
"Ma armastan sind Ariana".Eric'u Pov.
On möödas juba mitu ööd, mil me Arianaga justini palatis istume ja ootame, et ta lõpuks ometi ärkaks.
"Ariana, kas sa tahad tãna ööseks jãlle siia jããda?" küsisin ma ning ta noogutas mulle.
"Olgu, oleme siis siin." vastasin .
"Ma kardan nii väga, et ta ei ãrka enam ja ma ei nãe enam kunagi tema imeilusaid pruuni silmi." sosistab tüdruk nuuksatades.
Ma tõmban ta endale lãhemale ning võtan ta ümbert kinni.
"Kõik saab korda" sosistan ma.Tundsin tüdruku kiireid südame tukseid. Ta vaatab mulle otsa ning ma lãhenen aeglaselt oma huultega tema omaedele. Tunnen tema kuuma hingeõhku enda kaelal ning vaatan tema sügavatesse silmadesse.
Ariana Pov
Eric lãheneb aeglaselt mulle ning ma ei tea mida teha, ma ei suuda talle vastu panna. Ma olen segaduses ning mu süda lööb kohutaval kiirusel.
Vaid sentimeeter meie huultevahel ning kuulen oma telefoni helisemas.
Eric köhatab ning ma palun nãrviliselt vabandust"Jah, Noah?" laususin ma telefoni.
"Ariana, ma sõidan haiglasse. Ma tahan teile toeks olla" kõlab ta suust.
"Olgu, jään ootama." vastan ma talle ning panen telefoni käest.Eric vaatab mind ning ma kõnnin Justini voodi juurde.
"Palun ärka juba" lausun ma vaikselt.
Eric tõuseb püsti ning avab ukse.
"Ma lãhen toon kohvi, et üleval püsida. Soovid ka?"
"Jah, aitäh" vastasin ma kiiruga.
Ta lahkus ning ma istusin Justini voodile maha.
Ma võtsin poisi käe ning hoidsin seda enda peopesade vahel."Mu prints, palun ava oma silmad. Ma igatsen sind vãga".
"Kallis, me lubasime et sureme koos eksju. Sa ei saa praegu surra. Palun.
Justana ei elaks oma isa surma üle ning mina, mina lihtsalt tapan end kui sa oma silmi ei ava." sosistasin ma ning mu hääl murdus.
Mu silmist langes pisar poisi käele.
"Justin, palun ärka" röökisin ma hüsteeriliselt."Ariana, palun rahune" jooksis Noah palatisse.
"Ma eisaa, ma lihtsalt et suuda enam. Justin, Justin fuckin ãrka juba" karjusin ma ning hakkasin nutma.
"Ariana, rahune maha eks. See röökimine ei aita kuidagi" üritas Noah mind rahustada.Ma nuuksusin ning langesin põrandale maha.
"Tule, istume diivanile" tõstis poiss mu püsti. Ta pani mulle teki peale ning Eric tuli meie kohvidega."Mis juhtus?" küsis ta.
"Ole palun temaga, teda eisaa üksinda jãtta." seletas Noah talle ning Eric istus mu kõrvale ulatades mulle mu kohvi.
"Ma lãhen toon vett" ütles Noah ning läks uksest välja.
"Kullake, palun rahune. Ma olen sinuga" kallistas Eric mind.Marieela Pov.
Ma istusin Robbie kõrvale ning kallistasin teda õrnalt.
"Ma tean, et sa ei hakka mind kunagi armastama, kuid ma jään sind alati armastama".
"Ma ootan, kuni sa ãrkad ja siis lahkun. Ma luban, et ei tüüta sind enam. Ma armastan sind väga."
Ma kummardasin ning tegin poisi huultele musi.
Ta liigutas ning ma jälgisin teda.
Ta hingas rahulikult ning ta silmad vãrisesid õrnalt.
"Robbie" sõnasin ma õnnelikult.
"Robbie, tee silmad lahti. Palun".Tundsin, kuidas poisi süda lõi kiiremini ning ta avas aeglaselt oma silmad.
"Marieela." lausus ta vaikselt.
"Robbie, sa ãrkasid" naeratasin ma ning kallistasin teda õnnelikult.Ariana Pov.
Ma teadsin, et olen ta kaotanud.
Ma enam ei võidelnud isegi.
Ma tahtsin lihtsalt siit maailmast lahkuda. Kaduda siit igaveseks."Eric, ma ei jaksa enam" ütlesin ma vaikselt.
"Jaksad" ütles poiss.
"Vaata mulle silma" sosistas ta.
Ma tõstsin oma pea ta sülest ning vaatasin talle silma.Ta jälgis mu silmi ning seejärel mu huuli. Ta tõmbas mu endale lãhemale ning seejãrel suudles mind õrnalt.
Tundsin lõpuks ometi, et olin armastatud. Ma suudlesin teda vastu mõtlemata selle tagajärgedele.