Köszi a kihívást Bubu-sama!
Szóval a kihívás lényege annyi, hogy leírjam a jó tulajdonságaim, ami - mint ahogy erre rá kellett jönnöm - nehezebb feladat, mint amilyennek elsőre látszik.
Nade nézzük:
1. Csak kevés dolgot/embert utálok.
Tényleg csak pár dolog van amit úgy igazán utálok, emberből meg szinte semennyi.2. Jól tudok másokhoz alkalmazkodni.
Két kistesó mellett nem volt nehéz megszokni, hogy néha alkalmazkodni kell másokhoz.3. Szeretek megdicsérni dolgokat.
Ha lehetne mindenkit folyton csak dicsérgetnék 😂4. Sokat mosolygok.
,,Amíg mosolygok, úgy érzem, nem történhet semmi rossz!"5. Szeretek segíteni másoknak.
Ha bárkinek bármire szüksége van szeretek én lenni az az ember, aki rögtön ott van hogy segítsen.6. Aprólékos vagyok.
Nem szeretek felületesen dolgozni, szeretem ha a munkáim rendesen ki vannak dolgozva és minden részlet a helyén van.7. Ha bárminek nekiállok sok energiát fektetek bele, és nem hagyom félbe csak azért mert meguntam.
8. Széles érdeklődési köröm van.
Bármit szívesen kipróbálok és szinte mindenhol jól tudom érezni magam.9. Nagyon fontosnak érzem a barátaim.
Ők a legfontosabb dolgaim az életemben. ❤10. Még mindig egy rózsaszín, kislányos lány vagyok.
És szeretnék még sokáig az is maradni.+1. Szerintem egész jól el tudom magam fogadni úgy, ahogy vagyok. Elfogadtam, hogy vannak dolgok amiken nem tudok változtatni és azokon a rossz tulajdonságaimon, amiken viszont még lehet, igyekszem javítani.
Akiket én kihívok:
(Persze nem kötelező)
MiyakoRox
ismeretlen99
BaddestMaknaeGirl
noncsi0576❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Kihívások & Díjak
De TodoEzt a könyvnek nem nevezhető dolgot azért hoztam létre, hogy ha esetleg van olyan aki kicsit jobban meg szeretne ismerni, itt megteheti, plusz a díjakat és a kihívásokat is ide fogom posztolni✨