Ma trezesc si ma duc sa imi fac rutina ma imbrac comod si cobor jos sa imi iau micul dejun si dupa sa ma duc sa ma plimb.
Cobor si nu e niciun baiat acasa. Mananc ceva si dupa plec sa ma plimb ies din casa imi pun castile in urechi si pornesc sa ma plimb. Ma uit la cupluri care stau pe banca si miam adus aminte ca simt ceva pentru Harry ceva puternic. Am ajuns sa il iubesc. Cat eu ma gandesc la Harry, simt niste maini pe soldurile mele in urmatoarea fractiune de secunda ii dau un cot in stomac si il pun la pamant.Ma intorc di vad un cret tolanit pe jos.
Angel:Harry? spun eu.
Harry:Aaaauuuu.
Angel:Scuze. Spun ajutându-l sa se ridice.
Harry:Nui nimic. zice tinanduse cu o mana de burta si una fiind dupa gatul meu. Louis vine fugind spre mine.
Louis:Ce iai facut fiului meu. zice cu o voce pitigaiata.
Angel:Ăăăăăăăăă.
Louis:Ziiiiiiii.zice tot cu voce pitigaiata.
Angel:Sa lovit.
Louis:Observ.
Louis:Esti bine fiul meu?
Harry:Da.
Louis:Nu o sa te mai las cu mama lu dracu.
Angel:Euuuu.
Louis:Nu eu.
Angel:Numele meu iti spune tot.
Louis:Ba nu nu spune nimic.
Angel:Angel ba da spun cas un inger.
Louis:Vroiau sa iti puna Devil dar au gresit ca era tactu prea beat.
Angel:Mă nesimtitule.
Louis:Daca nu ma simt tot degeaba.
Angel:Offf.
Am plecat acasa. Si cred ca desi simt ceca pentru el fara sa vreau il ranesc. Ajungem acasa si vedem un Zayn beat stergand podeaua cu hainele.
Angel:Ce faci Zayn.
Zayn:Urmaresc o furnica dar am pierdut-o din priviri din cauza ta e numai vina ta.
Angel:Cred ca e aia.spun aratndui aproape de perete. El aruncându-se si dand cu capu fix in perete incepund sa se certe cu el.
Zayn:Ma nene tiam facut eu tie ceva? De ce ma lovesti asa eu imi cautam prietena furnica si tu vi asa fara sa te bag in seama ca daca te bagam in seama mai ziceam si dupa ce ca nu team bagat in seama ma si ma mai lovesti fara sa iti fac nimic. zice dand un pumn in perete.
Zayn:Vezi acuma da te las sa imi dai una ca si eu tiam dat vezi sunt cu bun simt si na. Sta un pic vede ca peretele doar sta acolo si zice:Pai ce faci acum nu mai dai tu bine hai ca mai vorbim noi nu ramane asa dar acum nu pot sa stau la taclale ca am treaba. Pa.
Dupa ce termina de vorbit cu peretele merge do pasi si dupa cade jos in mijlocul camerei noi restu am plecat fiecare in cameea lui.
Hey sper sa va placa. Mulțumesc. Sz pt greșeli capitol needitat.
CITEȘTI
Infinity love [H.S]
FanfictionHarry:Angel,de ce imi una ca faci asta?(spune avand lacrimi in ochi) Angel:Harry,eu... Harry:Tu ce?