Ma trezesc dimineata imi fac rutina am cobor jos unde vad toti destepti.
Angel:Neata.
Baietii:Neata.
Angel:De cand vati trezit?
Baietii:Nu stim.
Angel:Dar ce e cu voi?
Louis:Pai ce ti se pare ca avem?
Angel:Aveti niste fețe plouate.
Louis:Ia uită-te pe geam.
Angel:Aaaaaaa ploia.
Louis:Si tu ai fața plouata acum. spune Loui aratand cu degetul spre fata mea 'Plouata'.
Angel:Chiar aveam chef sa merg la plimbare.
Louis:Mergi prin ploaie dar dute repede pana nu vine Liam de la toaleta.
Angel:Ok. Cine vine cu mine?
Harry:Euuuuuu.
Angel:Ok.
Iesim pe usa. Ma uitam la Harry cum i se prelinge picaturile de ploaie pe parul lui cret picatura obligand parul sa se ude si sa se indrepte.
La un moment dat a spus sa stam pe o banca desi era uda pacat noi deja eram ciuciulete.
Ne asezam pe banca si sparg linistea.
Angel:Deciii iti place de vreo fata ceva.
Harry:Nu.
Angel:Mie da.
Harry:Cine e norocosul. spune aratandusi zambetul perfect.
Angel:E frumos, creț, are gropite si ochii verzi.
Harry:Tare. Vreau nume.
Angel:De ce nu te-ai prins?
Harry:Nu.
Angel:Nu e clar.
Harry:Pentru tine.
Angel:Te iubesc prostule. si plec nervoasa spre casa.
Stau pe banca si ma uit in gol, ea chiar a spus ca ma iubeste. 'Uhu' zbier si toata lume se uita la mine. Si dupa fug acasa ca totusi atunci mam luminat ca o sa primesc o cearta de la Liam sora cu moartea. Ajung acasa cred ca erau fiecare la el in camera. Ma duc in camera mea intru in baie imi fac un dus cald mam imbracat si dupa am coborat in bucatarie sa mananc ceva.Si cand ajung acolo o observ pe Angel.
Harry:Tu chiar ma iubesti?
Angel:Da.
Harry:Si.. nu am apucat sa spun ce urma ca ma...............
Hey sper sa va placa. Multumesc. Sz pt greseli capitol needitat.
CITEȘTI
Infinity love [H.S]
FanfictionHarry:Angel,de ce imi una ca faci asta?(spune avand lacrimi in ochi) Angel:Harry,eu... Harry:Tu ce?