Eeeeveeeettt. Ben geldim. Umarım bu bölümü atarken wattpad yine sorun çıkarmaz. Sıkıldım artık. HfjffjfjÖncelikle söyleyeyim bu yazışmaların esas güzel kısımlarını koyamadım. Biliyosunuz ki ekran fotoğraflarını alsam bile bende bölüm ortasına foto koyulmuyo. O yüzden sadece ilk yazışmaları yazıcam.
Anlatayım. Bu yazıştığım kişiyi daha önceden hiç tanımıyordum. Burç kitaplarından birinde takılıyodum. Bölümün adı "Burcuna göre hangi hp karakterisin?" di. Ben terazi burcuyum. Bende Remus Lupin yazıyordu. Sonra yorumlara baktım bazıları Lupin sen burda oomalıydın flen demiş. Bende kim bu acaba dedim. Sonra başka bir burcun altına gelen yorumlarda profilinde Lupin olan biri gördüm ve gülmeye başladım. Sonra başka bir burcun altına da kız ben bunu tanımıyorum gibi birşey yazmış. Bende tabi potterhead olarak nasıl tanımazsın diye "Avada kedavra!" dedim. Sonra Lupin de geldi komik konuşmalar geçti. Ben onu o da beni takip etti. Sonra ben eğlencesine bir mesaj attım.
Ben: Selam Prof. Lupin. Size garkenezlerle ilgili birşey sorabilirmiyim !?!?
Lupin: Tabii.
Ben:Garkenezler ne ile beslenir !?!?
Lupin: Hamsi.
Ben: Teşekkürler profesör :D 1,5 metrelik kompozisyonumu yazmaya artıo başlayabilirim.
Lupin: Ama arada bir karaya çıkıp imam bayıldı yedikleri de doğrudur.
Ben: Ah, doğruya unutmuşum. Teşekkürler. Birşey rice edebilirmiyim profesör !?!? Bana ruh emicilerden ve onlardan nasıl kurtulabileceğimden bahseder misiniz !?!?
Lupin: Ruh emiciler manyaktır! Onlara bulaşma. Olurda bulaşırsan yapman gereken çok basit. Sadece en mutlu anını düşün ve söyle "Expecto Patronum"
Ben: Tamam profesör deniyeceğim. Bulaşmam zaten. Ama biliyorsunuzki bu aralar okul ruh emici dolu. Kendimi savunmam gerekebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potterhead Olmak
FanfictionSiz de sonuna kadar Harry'ye olan sevginzi besliyicek misiniz?!? Eğer sonuna kadar Potterheadsanız bu kitabı sevebilirsiniz ;) !!!!!!!!!