Nedenini bilmediğim bir şekilde hep din hocalarıyla küçük çaplı harry potter anılarım var. Denk mi geliyor yoksa sadece kafa dengi oldukları için mi bunları yaşadım bilmiyorum ama olsun.En güzeli bu sene yaşadığım sanırım. Yaşlı bir hocamızın olduğu bir din dersindeydik ama hoca çok komik ve iyiydi. İlk ders dindi ve arkadaşım desten önce okula babasının avukatlık cüppesini getirmişti. Yan tarafı yeşil olduğu için slytherin cüppesine aşırı benziyodu. Yanına slytherin kravatını da almıştı ve derse öyle girdi. Hoca onu gördü ve gülmeye başladı biz de sınıfta üç tane büyücü varız gerisi muggle. Hocaya büyücülükle ilgili hp dünyasından şeyler sorduk ve aşırı eğlenceliydi. Anlatırken aynı tadı vermiyor ama arka sorada oturan arkadaşımı slytherin cüppesiyle görmek ve sırrımızı bilen 3 kişi olarak hocayla konuşmak çok komikti.
2. si de geçen seneki dün hocasıyla yaşandı. Yine cüppeyi getiren arkadaşımı gazladım ve neden okulda quidditch oynanmadığını sorduk ndodnsksjs
Sonuncusuda bu sene dershanedeki din hocamla harry potter muhabbeti yapmamdı sanırım hayranıydı o da.
Bugün bu gereksiz şeyleri anlattım umarım hoşunuza gider ve sizi çok özledim ♥️
Yazmamı istediğiniz bir konu var mı geçmiş bölümlerden ya da direk istediğiniz bir bölüm??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potterhead Olmak
FanfictionSiz de sonuna kadar Harry'ye olan sevginzi besliyicek misiniz?!? Eğer sonuna kadar Potterheadsanız bu kitabı sevebilirsiniz ;) !!!!!!!!!