1.

14 0 0
                                    

Tay,Tay,Taylorrr!!!-zvao je oštar mamin glas

Šta je ?-silazila je visoka,mršava cura u poderanim trapericama,kratkom topu,zaprljanim, potrganim Suprama,sa visokim repom,jakim tušem na očima i crvenim ružem.

Bila je to Taylor Swift.Šesnaestogodišnja djevojka koja na prvi pogled izgleda smirena,opuštena i blaga a zapravo je suprutno od toga.

Svaki je dan u školi radila probleme i gluposti.

Što je ovo?-upitala je mama

Očito nova kazna!-rekla je Tay opušteno.

Štooo?!?! Samo ćeš tako reći 'nova kazna' ?-vikala je mama Denise koja je uvijek bila blaga prema Tay zbog rastave sa bivšim mužem Johnom.

Paaa već ionako je to postalo dio moga života! -rekla je Tay smijulječi se mami u lice.

Kako god, moraš krenuti u školu! -rekla je mama.

Ok-rekla je Tay uzimajuci  školsku torbu koja je bila poderana i uništena no nju to nije nimalo smetalo.

*Na putu do škole*

Hejjjj Tay-rekla je djevojka koja je trčala prema Tay raširenih ruku.

E Selena -rekla je Tay sa smješkom na licu

Selena je bila niska, slatka i draga cura. Dosta ljudi se čudilo što se tako draga cura druži sa Taylor.

Selena je oduvjek bila sitna,mršava i niska.

Imala je smeđe oči  i čokoladno smeđu kosu do ramena, usne su joj bile velike i pune,nije imala baš neku figuru jer je bila szvarno žgoljava.

No Tay to nije nimalo smetalo.

Selena je imala šesnaest godina ali je izgledala kao da ima trinaest.

Ona i Tay idu zajedno u razrd!

2.D!

Iza Selene se pojavio dečko koji ju je polako primao za njen uzak struk svojim golemim rukama...

Ljudi nastavak ide nakon nekoliko lajkova i komentara.

Inače stavljam svaki mjesec nastavke.

Nadam se da vam se sviđa i da ćete čitati i znam znam da ima gramatičkih grešaka

Nastavak 22.7 na moj rođendan hahah

Nadam se da vam se sviđa i da ćete čitati

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jul 14, 2014 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

♡The high heel & ball♡Où les histoires vivent. Découvrez maintenant