Michael historie part 1❤️

394 2 0
                                    

Mitt navn er Randi og Jeg er en jente på 16 år, jeg har blondt hår som rekker meg nesten ned til rompa og grønne øyne. Jeg har bare en venn siden det er vanskelig å få ekte venner når du er lillesøsteren til ashton Irwin, ja Ashton irwin som e med i bande 5 seconds of summer!

Jeg sprang ned trappa å inn i stua å hoppa i sofaen fordi how i met your mother hadde begynt, å det var mitt favoritt program. jeg så ferdig episoden å gikk til kjøkkentet jeg åpnet kjøleskapet å så om det var noe gått å spise på men det var ikke det. jeg tok tlf opp å ringte Annike min beste venn, hallo min venn. Sa Annike. Heiia!! Kom over guttan kommer å æ har veldig lyst til å spionere på dem! Sa du å mente det, jada kommer om 5 min. Svarte Annike å la på. Hvis ho kommer Om 5 min må jeg bytte klær jeg kan jo ikke gå rundt i natt boksa, jeg gikk opp å tok på meg jeans (sånne som luke går i) å en svart tank topp med hvit skrift så står det bitch please på den.

Annike sto på kjøkkenet å spiste på en skjokoladeplate når jeg kom ned, typisk deg Annike. Sier jeg å flirer. Skal vi gå til garasjen? Spør Annike.

Ja æ trur dem skal være der nu! Jeg vet jo at Annike har vært forelska i ashton veldig lenge nu, heldigvis sier ho aldri noe Om kor hot ho syntes han e å sånne ting. Vi stilte oss med bak døra å så inn, der sto dem å spilte teenage dirtbag. ååååhh ash e så sexy når han spiller trommer. Hvisket Annike til meg. Ughh, nei jeg syntes ikke det om broren min. Svarte jeg litt sarkastisk,

Såååååå, kem e du forelska i da??? Spurte Annike. Hyshhhh dem hører oss. Sa jeg å BOOMMMMM!!!!! Så Datt vi inn i garasjen.. Ooops, det var ikke planlagt. Hvisker jeg litt for høyt så alle ser på meg, piiinlig... Sier Annike høyt. Så ka gjør en så fin jente hær?? Spurte ashto, jeg vet jeg er fin men du trenger ikke si det foran Annike... Sa jeg å så på Annike, Annike rødmet å prøvde å få meg til å være stille... Ja vi skulle bare hit fordi.... Så fikk jeg en hånd over munnen min, Randi ville bare se på når dere spilte så turte hun ikke gå inn så vi bare sto å så på fra sprekka i døra.. Sa Annike.. ÆSJJJJJ!!!! Ropte Annike å slapp hånda mi.. Jeg kan ikke tru at du sleika på den... Sa Annike med en bitchy stemme, vel.. Det e ikke min feil at du ikke ville si sannheta.. Svarer jeg med en bitchy stemme. Okeyyyy... Så vil du si sannheta?? Spurte Ashton

Skal jeg si det Annike? Spurte jeg å så på Annike å smilte lurt. Hmmmm.... Neei!! Plis!! Sa Annike høyt. Si ka?? Sa ashton, man ser at han e forvirra.. Luke, calum og michael hadde en samtale om en jente michael va forelska i eller noe sånt.. Spør ho nu! Hørte jeg calum si. Ja kom igjenn nu har du skjansen. sa luke. Jeg trur ikke de andre hørte dem.. Michael e jo ganske søt å han e jo morsom. Randi.. Randi.. Hallo e du der?? Sa Ashton å vifta en hånd foran ansikte mitt. Øhhhh... Jada.. Joda.. Det e greit for meg. Svarte jeg uten å vite va jeg svarte til, ok la oss dra!! Ropte Ashton glad. Vi gikk til huset å inn i stua å satte os i sofaene, Ashton, Annike og luke satt i en sofa forran teven, jeg og michael satt i en mindre sofa sak og Calum stakkars måtte sitte på gulvet. alle ville se film men det var uenigheter fordi Luke ville se Mean girls, jeg ville se Nemo eller 21 jumping street (21 JUMPING STREET AMBEFALER JEG HVIS DU IKKE HAR SETT DEN:D-Randi) michael ville se Con air, Annike ville også se Nemo eller 21 jumping street, calum ville bare se Nemo det ville ashton også, vi ente opp med å se Nemo. når filmen va ferdig så lå jeg i armkroken til Michael, sååååå skal vi se en til film eller skal vi legge oss?? Spurte calum som satt på gulvet. Jeg går å legger meg klokka e jo 01:46 sa jeg å reiste meg opp fra michael sin armkrok, jeg vet ikke koffer men jeg fikk sommerfugler i magen av å tenke på det. jeg gikk opp trappen å til badet, jeg stelte meg å gikk til rommet til Ashton å tok en Nirvana t-skjorte, så gikk jeg tilbake til mitt rom å skiftet å la meg i senga mi, jeg ble veldig trøtt å sovnet fort.

VIKTIG!!!!!

HÅPER DERE LIKTE DEL 1:) BLIR SIKKERT BEDRE. JEG PRØVER Å SKRIVE HELE del 2 FØR JEG LEGGER DEN UT Å KANSKJE DEL 3 HVIS JEG SKRIVER EN DEL 3 VI FÅR SE!! SÅ DET KAN TA LITT TID MEN HÅPER JO PÅ DET BESTE!! HVIS DU LIKTE DET SÅ GJERNE SKRIV EN KOMMENTAR ELLER VOTE:D HADDE SKREVET MYE PÅ PART 2 så sletta den alt....-.- SÅ MÅTTE BEGYNNE Å SKRIVE PÅ NYTT...

5sos imaginesWhere stories live. Discover now