Michael historie del 3❤️

160 3 1
                                    

Jeg våknet på sofaen i armkroken til Michael, i dag skulle jeg fortelle va jeg følte for han. Ashton våknet å så ikke fornøyd ut når han så meg å Michael, men uansett så lå Annike i Hannes armkrok så han har ikke noe å være sur for. Ashton ville egentlig ikke at jeg skulle være sammen med noen av guttene.

Randi liker du Michael? Spurte Ashton med ett alvorlig ansikt.

Ashton... Jeg kan ikke noe for at jeg liker han, han er søt, morsom og snill og masse andre ting.. jeg elsker han, men han elsker ikke meg. det er det som er problemet, han liker bare meg som en venn. og hvis han bare vill være venner så skal vi bare være venner. Sa jeg trist.

Vell siden jeg er sammen med Annike så skal du få være sammen med Michael. sa Ashton å smilte til meg.

Jeg skal snakke med han om det idag! Svarte jeg å smilte.

Det har gått 2 timer siden jeg å Ashton snakket sammen, Jeg og michael har dratt til starbucks får å prate.

Så ka det va du ville si? spurte michael når vi hadde bestilt å funnet ett sted å sitte.

Det e litt vanskelig å si, men jeg skal prøve.. vi bare snakker om noe annet til drikken kommer.

Servitøren kom med 2 skjokolade drikke ting, hun så på Michael å blinket til han.

Så ka skal vi kalle ungen? spurte michael med ett stort smil.

Den bitchen som kom med drikke til oss så rart på michael å smilte et falskt smil til meg, for en hore.

Vell jeg tenkte på Michelin, Mona eller Richael. Sa jeg å smilte et stort smil, mikey tok henne mine i Hannes å holdt dem hart. bitchen hadde gått og nu var det påtide å si sannheta.

Mikey, jeg ville bare si at jeg syntes du er kjempe kjekk! sa jeg å smilte, mikey så på meg å smilte enda mere.

Randi, jeg syntes du er kjempe hot! sa mikey, å smilte til meg. jeg ble rød som en tomat.

Randi, vil du bli kjæresten min?? spurte han å smilte til meg, jeg smilte tilbake å bøyde meg over borde han gjorde det samme så kysset vi.

La oss gå tilbake og fortelle de andre de gode nyhetene. sa jeg å smilte til Mikey, mikey smilte tilbake. så gikk vi hjem.

VIKTIG!!!!!!!!

VET AT DET VAR EN DÅRLIG SLUTT MEN DE BLE SAMMEN!!!! YAYYYY!!!! HAHA SÅ VILL DERE JEG SKAL LAGE FLERE???;D

Så gi meg feedback eller ka det nu enn heter!

LOOOOL XD

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 03, 2014 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

5sos imaginesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora