CHAPTER-1

78 4 1
                                    

Waktu pagi sesi pelajaran sedang berlangsung.Speaker sekolah mula berbunyi...“Diminta ketua kelas tingkatan 3 kelas yakyakyee datang ke pejabat sekarang"kata Cikgu Yam..

SKIP..

Amirul tiba di pejabat untuk menanda kehadiran kelasnya...Tiba² seekor kucing “mereng" kepunyaa pengetua datang kearahnya...Timbul rasa belas kasihan dihatinya,Amirul menghampiri kucing tersebut lalu membelainya...Kucing itu berasa takut lalu mengigit kaki Amirul..pedih itulah dirasakan dikaki Amirul ....Setibanya di kelas Amirul cepat² kembali di tempat duduknyaa.. Sewaktu Amirul ke tempat duduknya,si Fatehah ternampak mata Amirul kemerah-merahan lalu dia membiarkan begitu saja....Si Fahmi kehairanan terhadap sikap Amirul...

SKIP....
Selama 15 minit terlelap,rakannya iaitu Fahmi datang kepadanya untuk mengejutkan Amirul bahawa waktu rehat telah bermula...

AHMAD FAHMI POV
“Aku mengejutkan Amirul kerana waktu rehat sudah tiba "kata Fahmi
“Woi mionn bangun lah dak rehat nii ...Hang tak mau rehat ka,bangunlahh!!!" kata fahmi kepada Amirul..
Amirul tidak memberi sebarang reaksi terhadap aku ....

TIBA-TIBA....

Jengjejeng(entah betul tak apa yang sis tulis)

VOTE AND KOMEN
MAAF YEE SIS BUAT PENDEK JEE
SIS MINTA SEMUA PEMBACA SUKA YEE

virus in my schoolWhere stories live. Discover now