Multimedya'da Byun Jiyoon 'un Comebacki
Kai : Woaaaa Jiyoon-ahhhh! Ne kadar sexysin sen klipte!
Hyuna bizim evimize geldi luhan yok bu sefer çünkü iş için Çine gitti. Ve Kai Baekhyun' u kıskandırmak için piçlik yapıyor şu an.
Kai : Jiyoon. Luhan'ı bırakıp benimle mi sevgili olsan? Hem ben sana direk nikahı basarım hm?
" Jongin-ahh.. Eheheheh"
Kai : Sonra kendi evimiz olur. Yatak odamız falan.
Elimi tutup bana yaklaştı ve devam etti...
Kai : Sonra beraber yatağımıza gireriz. Sonra yavaş yavaş birbirimize yaklaşırız veeee...
Ve fosur fosur uyuruz. Böyle döne döne..." Jonginnnnnnn. Güldürmee :))) "
Bh : Öhöm! Öhöm! Öhöm!
Hy : Noldu bebeğim?
Bh : Yok birşey aşkım. Gıcık! Tuttu.
Tanrım! Gözümün önünde aşkım bebeğim falan...
Cy : Jiyoon-ahh! Telefonun çalıyor. Ah Luhan hyung arıyor.
Telefonu chanyeol'den aldım ve konuşmaya başladım.
" Alo luhannie!"
Lh : Aşkımmmm. Ben seni çok özledim.
" Bende çok özledim bebeğim."
Lh : Oraya gelince seni ham yapıp yiyeceğim.
" Hm hm."
Lh : Oh aşkım Lee Bey arıyor sonra görüşürüz öptüm seni.
"Tamam canım. İşlerini halledip dön hemen."
Lh : Canım sevgilim benim. Tamam.
Telefon çu kapattıktan sonra karşımda gıcık gıcık cilveleşen çakma sevgililere baktım. Tanrı aşkına bunlar beni çıldırtmaya mı çalışıyor?!
Hy : Aşkım biz seninle odaya çıkalım mı? Hm?
Bh : Ne yapacağız orda?
Hy : Sence? Seni çok özledim.
" Ben bir su içeyim!"
Kai : Öhöm! Öhöhöm!
Cy : Öhhhhhöhööömmmm!
Lay : Noluyor?
Hy : Aynen noluyor?
Mutfağa girdim ve bardak çıkarıp su içmeye başladım. Tanrı aşkına! Özlemişmiş falan. Tam b*tch ya!
İçeriye girdim. Hala aynıydılar ama Baekhyun zorla gülümsüyordu belli yani. Ama yine de... Elime telefonumu aldım ve İnternette gezinmeye başladım. Sonra karşıma bir Luhan fan sayfası çıktı. Bir gönderiye girdiğimde
Luhan, bugün Çin'de görüntülenmiş. Yanında Byun Jiyoon yokmuş. Ama elimde bir yüzük kutusu var gibi. Fotoğraftaki resme iyi bakın.
Ne yüzüğü ya?! Ah hayır. Lütfen aklıma gelen şeyi yapma. Tanrım ne yapacağım?! Birden ayağa kalktım ve sonra geri oturdum.
Kai : Yahh ~ Ne oldu?
" Yok birşey ya! Odama çıkıyorum ben!"
Cy : Kızdı.
Odama çıktım ve gözlerimin dolmasına engel olamadım. Yasak bir ilişki yaşıyorum ve Luhan...
Tanrım! Neden 2 yıl önce onunla arkadaşlığımızı sürdürmedim ki!
Kapı açıldı birden ve içeri Baekhyun girip kapıyı kitledi.
Bh : Jiyoon. Noldu bebeğim?
" Luhan Çin'de elinde bir yüzük kutusu ile görüntülenmiş. Ya aklıma gelen şeyse? O zaman ne yapacağım?"
Bh : Hayatım çok kısa bir süre içinde bu sorunu çözeceğiz söz veriyorum.
" Ama nasıl Baekhyun?"
Bh : Aklımda birşey var. Riskli. Ama senin için yapacağım.
" Nasıl yani? "
Bh : Bana bırak.
" Hem senin Hyuna ile işin yok muydu ya?! "
Bh : Aşkım saçmalama. Oyalıyorum onu. Görmüyor musun?
" Sarılmalar canım cicim falan..."
Bh : Anladım ben kadınımı. Sen beni kıskanmışsınnnnnnn. Seni yerim ben.
Baekhyun beni birden kendine çekti ve duvara yasladı. Ben doğal olarak şok oldum. Ben tam ağzımı açacaktım ki beni öptü kısaca.
Bh : Hadi aşağıya inelim. Söz veriyorum herşey bitecek bugün. Luhan hyung bugün dönüyor değil mi?
" Evet. Geliyor"
Bh : Tamam. Söz veriyorum sana bugün herşey bitecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ayrıntıda Gizli / Baekhyun
FanfictionNeden böyle bir yolu seçtim? Neden sana aşık oldum? Bu yanlış bir şey öyle değil mi? Üvey Kardeşime aşık olmak yanlış birşey... Acaba sende beni seviyor musun diye çok düşünüyorum... Ama sen başka birine aitsin ve ben de öyle. İlerde birbirimizin o...