Pane Bože já..Já mám ČÍSLO NA MARCUSE..!!
,,Áááááá!!!!!"
,,Terko..Nekřič..!"
,,Mamí..!!Já mám číslo na Marcuse!!"
,,To je hezké ale nemusíš vzbudit celou vesnici.."
,,No jo.."
,,Pojď se nasnídat..Jestli dnes chceš někam vyrazit musíš se nasnídat.."
,,Ano.."
Hmm..Tak co si vezmu teď..Tak co tu máme..Tepláky Victoria' s sceret?Hmm..Na
doma ok..A tričko s potiskem Nasa..Hmm ok..
Takže k snídani jsem mněla lívance s marmeládou a se šlehačkou..Pak jsem se šla osprchovat..A províst ranní hygienu..Vlasy jsem si dala do francouzskýho copu..A šla jsem zpátky do pokoje..V posteli jsem si prohlížela Pintres a Instagram..Aach bože!To ta Mína si myslí že je jako REALY NEJ-VĚTŠÍ FANYNKA..?! Já jí nesnáším..🥊🥊
Až uvidí fotku na mím instagram s Martinusem..Áá můj BOŽE!
~~POHLED MARTINUSE~~
,,Hej brácho dej si pozor ta je moje!"
,,Marcusi viděl jsi jak se včera na mne koukala..Myslím si že mne má radši než tebe.."
,,Prosim tě ta bude moje..!"
,,No utčitě o co se vsadíš?"
,,O to že pokuď prohraju dám ramdom fanynce pusu.."
,,Hmm tak když já prohraju..Dám jen tak pusu tý holce i když mne odmítne..!"
,,Ok..😏"
,,Platí!"
Po asi hodině připravování jsem jel..Před dům tý holky..Včera my Marcus dal na ní číslo a tak mi ta holka dala adresu..Prý se jmenuje Tereza..Celkem hezký jméno..Pomatuju si ho díky First Kiss..Tý písničce..Ale to je jedno..Wow mají opravdu obrovský dům!
,,Hi Tereza!"
,,Hi Marc..Martinus"
To bylo trapné..Jak si mne mohla splíst s tím troubou..?!
,,I 'm Martinus.."
,,Oh sorry.."
,,Thats ok..You are sweet..Sorry i like this dress.."
,,Ha..Ok.."
(Guys teď to bude v Cz jelikož nevím jestli tady třeba není nikdo kdo neumí moc anglicky..tak to respektujte..Thanks..❤️💫🖤)
,,No a kam jedeme..?"
,,No nevím nemáš hlad je půl desáté.."
,,No celkem.."
,,Máš ráda WAFLE?"
,,Co..?Já je MILUJU!!!"
,,Já taky..Jo a já jsem Marcus..Ale to ty víš"
,,Jo, já jsem se jen spletla víš je to BOMBA že jste mne vyzvedli a jdeme spolu na wafle.."
,.Jo jo..V pohodě.."
Ona miluje wafle..Hmm..Myslím že tohle je ta pravá holka..Když jsme dorazli na místo..Terka a já jsme spadly do velké kaluže..
,,Oh né..!"
,,Jsi v poho?"
,,Ano, ale já nemám náhradní oblečení.."
,,Jejda..Hmm..Běž támhle do toho obchodu.."
,,Myslíš H&M..?"
,,Jo..Já půjdu s tebou.."
,,Ok.."
V obchodě jsem si vybral černé teičko a modrou mikinu..A nějaké džíny..Šel jsem k pokladně stálo mě to přesně 2560 kč..Ale pak jsem se otočil..Cizí holka ukazovala na Terku..Lekl jsem se...Když jsem se podíval na Terku byla v rozpacích..Zdřejmě si myslí že to je moje holka..
,,Hey Martinusi tohle je tvoje holka?!"
,,Ne, jenom k-kámoška.."
,,Aha.."
Pak ta holka odešla..Když i Terka zaplatila šli jsme na záchod..Tam jsme se převlékly..Když vylezla Terka mohl jsem se zbláznit..!!
Terka mněla na sobě bílí croop-top (nevím jak se to píše..😂😂❤️👍) a žluté kraťasy..Do vlasů si koupila tyrkysoví šátek..Vypadala NÁDHERNĚ!
,,Wow!"
,,Hi..Hi..D..Děkuji.."
,,Sluší ti to..Martinusi tak už pojď..!"
,,Martinusi"
Chytla mě Terka za ruku..A dala mi malý polibek na tvář..
,,To mám za co..?"
,,No..Za to že jses narodil..!"
Když to Terka dořekla..Začala se chytat za srdce a náhle omdlela..Rychle jsem jí chytl do nárču a Marcus zavolal sanytku..Zkošel jsem jí probrat..Potom jsem jí zkusil dát pusu..Jen tak pro efekt..Marcus vypadal že za chvíli vybuchne..
Naštěstí rychle dorazila sanytka..Jel jsem s ní..Vypadala nádherně..i když byla bezvědomí..
POHLED TERKY
..............................................................
POHLED MARCUSE
Co takže tahle cute holka bude Tinuse..Ne..To TEDA NE! Ale co..Musím něco vymyslet no ale teď se vrátíme do přítomnosti..
~~~
,,Martinusi napiš mi kam jedete a do jaké nemocnice!"
,,Jo..!"
Byl jsem vystrašený až moc jsem žárlil..Ale já jen nechci aby Terku dostal Tinus..Chvíli jsem stál na místě..Pak jsem se šel najíst do mého ,,Opravdu" neoblíbeného Mekáče..
Fuj..Chesburger a hranolky..No kvůli Terce to udělám..Když jsem dojedl..Zavolal jsem tátovi..
,,Ahoj Marcusi.."
,,A-Ahoj tati..Terku tu holku odvezla sanytka..Martinus jel s ní..Nevím do jaké nemocnice jeli pojď mě pls vyzvednout.."
,,Marcusi jsi jeho starší bratr mněl jsi místo něho jet ty..Co když se mu něco stane?!"
,,Sorry.."
,,Hmm..Jedu tě okamžitě vyzvednout..Ale chvíli si počkáš pojedu ještě k té holce domů..Ahoj.."
Konec..🤗
ČTEŠ
💔Je to láska?❤️
Romance,,Je to láska..?" ,,Ano.." ,,Ne já tě miluju..Víc než Martinus!" ,,Kluci..dost!" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Věnováno pro mě..🙂 #17 v DOKONČENO!! Omg!!😘Děkuji!!😘