..😴

92 5 0
                                    

Martinus.
Ráno mě vzbudil Marcus..Ale proč to nevím..
,,Hej Martinusi dneska jdeme do nové školy.."
,,Už se fakt nemůžu dočkat.."
,,Ale notak.."
,,Co je..? Běž pryč..!"
Marcus odešel..Bože co si mám jako vzít nechci
aby mě poznali..! Marcus si určitě vezme tričko s koťátkem..Takhle ho poznaj! Ale co..Chybí mi Terka..❤️Šel jsem dolů po schodech..Mamka mi podala tousty..Taťka byl pryč..A Emma byla už na autobusové zastávce..
Po rychlé snídani jsem šel províst ranní hygienu..No a když bylo 7:51 běžel jsem na autobus..Škola začíná v 8:00 takže nestíhám..
Ve škole..
,,Žáci přivítejte nové žáky..Tohle je Marek a támhleto je Martin..."
,,Promitě to jsou hmm..Marcus..A..A Martinus..."
,,Oh promiňte.."
(Celý tenhle rozhovor je v Aj..Angličtině..XD)
,,Posaďte se prosím.."
,,Marcusi sedni si vedle Jacka.. A ty si sedneš k..Kde je Terka..?? No to je jedno támhle.."
,,Dobře.."
Škola probíhala normálně..Až na to že mě obklopovali samé fanynky..A bylo jich čím dal tim víc...Když jsem se konečně dostal ze školy domů..Šel jsem do svého pokoje..Vzal jsem si mobil napsal jsem Terce..
M=🔥 T=🐬
🔥,,Ahoj Terko, jak se máš...?"
🐬,,Ahoj..Martinusi teď zrovna nemůžu ahoj.."
🔥,,Ahoj.."
The end..
Rozbrečel jsem se..Mám jí rád..Chci ji mít tady..U sebe..
Druhý den jsem celý probrečel a prospal..Proč protože vím že Terka miluje jinýho..
Terka..
M= 🤪 T=😍
😍,,Ahoj Macu..❤️"
🤪,,Ahoj puso..Tak co jak se máš..?😘😘"
😍,,Ale ujde to..Zítra se budu fotit do časopisu Voge..Tak už pozítří Macu..😘"
🤪,,Yay! Konečně tě uvidím!"
😍,,Pa..😘"
🤪,,Ahoj LÁSKO!😘🔥"
Začala jsem se smát..Ach bože..Jak já miluju Maca..😍 Je naprosto do-DOKONALEJ!
Co asi dělá..? Miluje mě furt..? (Ne ty jo asi by ti nepsal ne..?XD..)
Druhý den..
Ooo ANO POSLEDNÍ DEN!! Dneska jsem se měla fotit do časopisu VOGE! Wow! Wow! Wow!!!
Konec..😍
Ahoj..😂❤️❤️😂😂❤️😂😂!!
Terka...🎀🎀🎀💕💕💕🐬🐬🐬

💔Je to láska?❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat