Setam parkom.Noc je.Nema zive duse..
Ponoc je,dobro vreme za razmisljanje,mir,tisina..Niko da ti smeta..
Osim lajanje nekog napustenog psa..
Sela sam na obliznju kliupi i pocela da razmisljam o svemu i svacemu..
Zivim u Juznoj Koreji,idem u skrednju skolju,pa i ne bas poslednji dani su vec uveliko odbrojani i krenuo je raspust.Vise nema ne prospavanih noci uceci za razne glupe ispite,od kojih nemam apsokutno nista!!!
Moje razmisljanje krekinulo je nekakvo suskanje,pomislila sam da je neka zivotinja a i ova klupa je bila malo odbacena,vise je bila u malenoj sumici nego u parku..Ustala sam i krenula kuci,cula sam korakre iza mene iokretala se ali nije bilo nikoga.Nastavila sam da hodam,pomislila sam da sam paranojicna,kada sam se zadnji put okrekula,osetila sam disanje,neciji topao dah na mojoj hladnoj kozi,necija ruka je zavrsila na mom struku,a druga na ustima,pre nego sto je sve postalo crno cula sam..
Xx:Moja si princezo!!
.....Budim se u nepoznatoj okolini,previse je svetlo za moje tamne skoro crne oci......Cula sam necije korake kako mi se priblizavaju,uspanicila sam se ali idalje nisam lepo mogla da gledam sve je bilo previse svetlo!!
Xx:Moja malena princezica se probudila!?'Rekao je onaj isti glas koji sam cula u parku,konacni mu se razbistrio vidi,ali nosio je masku i kacket samo su se videle te smedje oci koje opijaju poput najjacek galkohola,imaju nekakav cudan sjaj koji me tako privlaci!!
Ja:Ko si ti??
Xx:Ja sam tvoj,a ti si moja nije bitno moje ime.Bitno je da te sada imam!!
Ja:Sta bre ti hoces??
Xx:Ono sto sam zeleo to sam i dobio..TEBE!..Sad si moja moje vlasnistvo.Ti meni pripadas razumes??
Ja:S-sta??
Xx:Da,ti si moja,ja sam tvoj.Ti si moje vlasnistvo!!Tvoj otac..'Ali moji otac je mrtav!?!?
Ja:Sta snjim??
Xx:Ne prekidaj me!!Tvoj otac,pre nego sto je umro,rekao da ces kada napunis 18 biti moja,samo moja!!
Ja:A-ali!..
Xx:Nema ali..Ti si sada moja,princezo!!
Ja:U-uredu,ali moguli barem znati nesto o t-tebi??
Xx:Zovem se Jimin..Dovoljno??
Ja:D-da'Tada je skinuo masku i kacket.Te te usne,tako dolaze to izrazaja sa njegovim prelepim crtama lica,Jednom recju Andjeo!!
Poceo je da mi prilazi kada je bio blizu zatvorio je oci i prislonio njegove usne na moje.Tako su mekane,tako,tako slatke!!
Ja:Mhmmm!!'Zastenjala sam slucajno kroz poljubac,on se nasmejao..Kada nam je nestalo vazduha odvojili smo se,a nisam ni skontala da sam sedela u krilu osobe koja me je otela,htela sam da se pomerim ali mi nije dozvolio..Opet mi se primakao,svojim usnama je zakacio moj desni obraz i sapnuo mi..
Jimin:Sada si moja!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CAO LJUDI OVO JE MOJA NOVA PRICA NADAM SE DA CE VAM SE SVIDETI!!!!
♥♥♥
YOU ARE READING
Daddy's princess|p.jm|✔
FanfictionJimin :Moja si!! Ja :Znam.. Jimin :Toliko sam zeleo da te dodirnem,da stenjes i vices moje ime da budem tvoj jedini!! Ja :Zato bas ja? Jimin :Zato sto si posebna..Moja si!! ♥ +21