03

330 18 12
                                    



I dalje pomeram koleno on uzdise,muscim ga,samo sto ne svrse..Pomerila sam koleno,kada je bio na ivici..


Jimin :Mmmm z-zasto si stala'Njega sam oborila sada sam ja ona koja ce dominirati,sada sam ja na njemu a on ispod..Polako sam mu skinula majcu,mmmm to zmisko telo ufff..Nije nista uradio a lozi me..Pocela sam da okrecem kukovima,imali smo bukvalno sex preko odece..


Ja :Ahhh..mmmm'Nisam mogla da izdrzim sisla sam sa njega,otisla do vrata i zakljucala ih,i ja i on smo imali isti osmeh'Hocu da se igram Daddy!!'Prisla sam mu skinula panualone i zavukla moju ruku u njegove bokserice..Isla sam polako gore,dole..Muce ci ga..


Jimin :B-brze p-prin-cezo b-brz-zee ahhh..mmmm


Ja :Mmmm Daddy a ja ne bih mmm..!!'On me je pogledao bio je crven,konstantno je komerao kukove gore dole i stenjao,ja sam idalje isla polako,blagim pokretima,od pocetka do kraja..


Jimin :M-mol-imm-t-tee..Ahhh!! p-prin-cezo m-moli t-te ahhh..T-tvoj babyboy mmmmmmmm!!!..

Nisam ga slisala isla sam polako..Posle nekih dobrih pola sata,ubrzala sam,poceo je da urla,bukvalno mmmm kako me to samo pali ufff..


Jimin :PRINCEZOOO!!!..........

Kada se proderao,svrsio je,na mojim rekama je bila bela masa(sperma logika!?Ako slucajno neki decko cita ovo nemoj da se naljuti plizz),izvadla sam luku i polizala,njegovu spermu..Samo me je gledao i smejao se,sa teskim uzdisajima..


Ja :Mmmm Daddy jel ti je lepo dok ti ovo radim??Mmmmmm??


Jimin :Mmmmmm Da li je tebi lepo dok vicem princezo??*Rekao je idalje je tesko uzdisao..


Ja :Mmmm DA!!DA DADDY TO ME TAKO PALI MMMM!!!!!!*Rekla sam dok sam sedela na njemu pomerajuci se gore dole..Sada je on mene prebacio da ja budem ispod njega..Krenuo je da me ljubi,tako strasno,gurao je svoj jezik u moja usta,isto kao i njegove ruke ispod moje majce,otkopcao mi je brus,za to vreme smo se odvojili,skinuo mi je majcui brus.Krenuo je da se igra,mesi,ljubi i grize moje grudi,tako mi je prijao svaki njegov dodir koji napravi na mojoj kozi..


Ja :Mmmm,ahhh Daddy kako me palis!!!*Kada sam to rekla sasmejao se izmedju poljubaca,za svakim poljupcem ostavljao je plave,fleke,koje sada zajsta oznacavaju..NJEGOVA SAM!!..

Spustao se sa mojih grudi na stomak,ljubio mi je stomak,dok mi je otkopcavao dugme i slic,nasilno ih je skinuo..


Jimin :Sada ce te malo Daddy muciti,vide ces malena mmmmmm!!


skinuo mi je ves,rasirio moje nooge i ostavljao blage poljupce sa unutrasnje strane butine,sve do mog intivnog dela..Njegov jezik cinio je cuda dole,ja sam uplela svoje tanke prste u njegovu gustu kocu,priblizavajuci ga,ali prostora skoro da nije ni bilo..


Ja :Aaaahhh Daddy aaa!!


Upravu je mucio me je.jako me je mucio,stenjala sam i stenjala,dok mi je on dao sansu da se popnem na semo nebo,vrtela sam kukovima od prejakog zadovoljstva..Podigao se i dosao do mene,poljubio me je i time dobrineo da osetim svoji ukus,dok me je strasno ljubio ubacio je jedan prst u mene,pa jos jedan i jos jedan..Tako me je mucio isao je polako dok sam stenjala u njegovim ustima,svidjalo mu se to videlo se..On jedini ima moc da me odvede na sedmo nebo..Odvojili smo se ali njegova ruka je idalje odradjivala posao..


Ja :A-aaaaaaaa!!Daddy b-brze!!D-daddy mmmmm!!

Ubrzao je isao je sve brze i brze kada sam bila na ivici izvadio je prste..I stavio ih u usta..


Jimin :Mmmm princezo kako si ukusna mmmmmm...


Ja :Daddy!!Mmmm..


Skinuo je svooje bokserice i polako usao u mene,stavio je njegovu levu ruk na moj vrat.


Ja :AAAAAAAAAAA!!!D-DADDYY..DADDY AAA..MMMMMMMM'Pocela je da siklja krv niz moje butine..Meni samo sto suze nisu krenule...

Jimin :Ne brini nece te dugo boleti!!

Bio je upravu posle nekoliko minuta..Bol je prestala..


Ja :J-jace ahhh,Daddy j-jace mmmm..


Jimin :Princezo ne zelim da te povredim..


Ja :D-daddy m-molim te!!

Ubrzao je,u sobi se samo culo skripa kreveta,nasi uzdisaji i udaralje mesa o meso!!

Posle nekog vremena on je svrsio u meni..


Ja i Jimin :Ahhhhhhhhhhhhh!!!!!

Izvadio ga je ,oboje smo bili umorni i odmah smo zaspali...






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ZA @kim_mateajenniesi srecna sad,bebo??






♥♥

Daddy's  princess|p.jm|✔Where stories live. Discover now