I don't give a fuck, avagy beszélgessünk :3

632 51 1
                                    

sziasztok csillagok ✨💛

most egy elég -nekem- komoly témával kapcsolatban írok. tudom, a díjak és mindegy egyébbel már ki van a Jibooty-tok is, szóval olyan rövid leszek, amilyen csak tudok, de őszintén szólva... ez az eset tényleg egy kicsit felnyomott.

van ez a könyv, eddig mindenkinek tiszta, igaz?
nos, és az a csöppnyi helyzet (és itt most tényleg senkit nem akarok megbántani, ha mégis sikerül, akkor elnézéstmegminden), de egy szóval nem mondtam senkinek, hogy lehet kopizni.

ugyanis keresgélek, és látom, hogy hoppá, még egy BTS Fake Facts-könyv. mondom nem zavar, olvassunk bele. az egyedüli problémám az, hogy már szinte olvashatóan nagyok voltak az egyezések, nem tudom, mennyiben olvasta a szerző a könyvemet vagy sem. tudom, hogy nem írtam ki, hogy "saját, kérlek, ne lopd", és ezért nem is csodálkozok annyira. csak rosszul esett, hogy lemásolták a könyvemet, és nem is kérdezte meg,vagy valami.

bevallom, én is egy "5SOS fake facts"-könyvből kezdtem el, de én meg is kérdeztem a szerzőt, hogy nem baj-e.
meg most rám írt egy lány (instán, ha valakit érdekel), hogy írhat-e egy SHINee fake facts-könyvet, amit hagytam, mert kedves volt és megkérdezte, meg minden.

lehet, hogy csak én veszem ilyen komolyan ezt, de próbáltam olyat csinálni, amit más még nem látott magyarban és kpopban, ezért szerintem méltán borultam ki egy parányit, mikor megláttam.

most jöhet mindenki, hogy "leszarom, hogy mit gondolsz, így is úgy is kopizgatni fogják/fogom", meg hogy "legyen elég az, hogy tied az eredeti könyv", de ez már nagyon zavart, hogy nem is kérdezi meg senki, és akkor még én vagyok a hibás, hogy "beszólok" nekik/nektek.

ez a rész törlésre kerül, ha kapok rá visszajelzést, ha nem, csak zavart ez az egész ügy úgy, ahogy van.

adio csillagok, további szép napot mindenkinek ❤

❝ 𝐁Í𝐓𝐈𝐄𝐒𝐙 𝐅𝐀𝐊𝐄 𝐅𝐀𝐂𝐓𝐒 ❞Where stories live. Discover now