sziasztok kedveseim,
mint a címből is láthatáttok, itt és most leírom, hogy miért nincsen, hiszen eléggé feltűnt szerintem nektek is.
(nem lesz túl sok ok, túl sok kifogás lol)
1. F E L V É T E L I
igen, ezt mindig megfogjátok kapni, mint ok, ha már kicsit is régebb óta olvastok ezen a platformon.
ha ismered a Veres Pálné gimit, akkor tudhatod hogy mien faszántos és hogy tök jó meg minden happy. na ja és nekem minimum 80+as felvételit kellene írnom hogy egyáltalán a behívjanak szóbelire.
(aki írt már felvételit, tudja hogy ez egy szép mutatvány lesz)2. nagyon sok mindent kérnek a suliban
jajap, mivel én szkippeltem az előző hetet rendesen (najó csak szerda csütörtök péntek), ezért egy rakás dolgot kell bepótolnom. ezek között van egy
–föci beadandó (infrastruktúra-miafasz)
– irodalom beadandó (úgy megfogalmazva hogy észre se vegyék hogy amúgy kurvára nem olvastam belőle egy betűt se)
ja és még csak ma
–felelek németből
–írok matekból
–felelek népismeretből (ez kb ugyanaz mint a német csak hosszabb és nehezebb)hát, talán ez nem is lenne nehéz, csak mondjuk én iszom meg rohadtul a levét annak, hogy betegen ültem otthon.
3. (a legnyomósabb érv)
anyukámat felvették Bécsbe dolgozni, nekem pedig vele kéne mennem, de nagyon nem akarok.
egyrészt most érzem magam a legjobban suliban, és ezt semmiért nem akarom leváltani, másrészt pedig a németet nem akarom tovább tanulni (mondjuk ez lehetetlen de próbáljuk meg).
az okok arra, hogy kimenjek talán csak az, hogy jobban éljek és tanuljak (vannak informatikus sulik, én pedig app-fejlesztőként szeretnék majd boldogulni vagy japán tolmácsként), de mivel nem tudom, hogy mi vár odakint rám (kezdve azzal, hogy az első hónapokban nem is fogom érteni amit mondanak), ezért baromira aggódok.
ja és felvételi miatt konkrétan már hánytam a zuhanyzóban, és még ez az egész is felkavar, tényleg nagyon jó.
higyjétek el nem azért csinálom hogy ne kelljen írnom, de akárhányszor a kezembe veszem a telefonomat hogy írjak, belegondolok hogy ezzel elmegy egy csomó olyan idő, amivel készülhetnék a felvételire.. (amit amúgy tényleg sajnálok mert gyűlölöm itt hagyni az olvasóimat, ti vagytok a legaranyosabb fiai és lányai, akiket ismerek nagyon szeretlek titeket love y'all ❤❤❤)
ezek lennének az okok, bár mondjuk mire ezt olvasod már én rég torkon szúrom magam egy kokszos tűvel a nyóckerben a szégyen miatt hehe 😅
köszi ha elolvastad meg minden és nagyon szeretlek vigyázz magadra 💗💓💖💕💘💓💛
(ma kirakok egy részt és ezt a másik könyvembe is kirakom uwu)
Mina 🍑✨💕
YOU ARE READING
❝ 𝐁Í𝐓𝐈𝐄𝐒𝐙 𝐅𝐀𝐊𝐄 𝐅𝐀𝐂𝐓𝐒 ❞
Humorkhm khm nosh esz egy bít... BÍTIESZ FAKE FACTS könyv lenne, mert az olyan menci mostanában. SAJÁT, KÉRLEK NE LOPD, KÖSZI :3 ___________________________________________________ abszolút szarkazmus, aki nem érti ne olvassa :) 2018. 03. 24. - #27 in H...