'Zack'. Brian spuugt de naam bijna uit. Zack's ogen staan duister, hij kijkt mij met een kwaadaardige grijns aan.
'Hallo Brian'. Hij richt zijn blik op Brian en legt zijn hand op zijn schouder. Brian slaat hem er snel af. Zack doet alsof hij pijn heeft, maar begint dan sadistisch te lachen. Een rilling schiet door mijn lichaam, Wat wil hij van ons?
'Wat doe je hier?' zegt Brian nors. Versteend kijk ik naar de 2. Ik kan me gewoon niet bewegen.
'Helaas kom ik niet voor jou, Ik kom voor Demi'. Zonder verdere ophoud loopt hij naar binnen. Ook Brian moet het even verwerken. Wat moet Zack in hemelsnaam met Demi gaan doen?. 'Hallo mevrouw Walker' horen we Zack tegen Mary zeggen.
Mary praat vrolijk terug. Heeft Brian haar niet verteld wat hij heeft geflikt?. Brian en ik kijken elkaar even aan. Beide kunnen we het van elkaar gezichten aflezen. "Wat gebeurt hier".
'Zack!' de enthousiaste stem van Demi schalt dor het huis. Brian en ik komen eindelijk los van onze verbaasde bubbel en lopen de woonkamer in. Brian zucht en wenkt dan dat ik hem moet volgen.
Ik knik en hij loopt naar boven. De door word bruut door hem opengetrapt. Snel trek ik een sprintje naar hem en pak hem vast bij zijn onderarmen.
'Brian, doe rustig' zeg ik kalm en kijk hem aan. Hij kijkt terug met een boze blik. Zijn ogen verzachten wanneer ik geen krimp geef.
'Son of a bitch' mompelt hij en loopt naar zijn raam. Ik volg hem en ga naast hem staan.
'Zack is mijn buurjongen' zegt Brian ineens. Verbaasd kijk ik hem aan. Daarom kent Demi hem.
'Heb je niet verteld wat hij heeft gedaan?' vraag ik en pak zijn hand vast. Hij draait zich naar me toen en maakt zijn hand los. Hij legt hem om mijn middel en kijkt me diep in de ogen aan.
'Nee, Demi kent hem al sinds kind af aan'. Hij stopt even in zijn zin. 'En mijn moeder is goede vrienden geworden met Anna'.
'Anna is Zack zijn moeder?' vraag ik en kijk naar buiten. Demi en Zack zitten buiten op een bankje. Beide eten ze een magnum. Waarschijnlijk hebben ze die van Mary gekregen.
Brian knikt. 'Ze hebben mijn moeder heel erg geholpen in de periode dat mijn vader ons verliet'. Ik heb Zack altijd gemogen, Maarja toen hij aan jou zat heeft hij onze band geruïneerd'
Hij kijkt emotieloos naar buiten. Zack is net opgestaan en bekijkt Demi van een afstandje. Dezelfde grijns siert zijn gezicht. 'Brian-' ik stop even in mijn zin als ik zie dat Zack weer richting Demi loopt. Hij pakt iets uit zijn zak en houd het bij Demi's nek. In een keer zakt ze in. '-We moeten nu naar beneden!' zeg ik in paniek en pak Brian zijn hand en sleur hem naar beneden.
Wanneer we buiten zijn is Zack al weg. 'Demi!' roept Brian. Hij rent verder de straat in. Wat voor zieke geest is Zack wel niet?.
'Demi!' Roep ik nu ook. Geen antwoord. Niet wetend wat ik moet doen loop ik de andere kant op.
'Brian?' Mary staat in de deuropening. 'Waar zijn Zack en Demi?'. Ze kijk moe voor zich uit en ik krijg het gevoel dat ze afgelopen nacht niet heeft geslapen.
Ik hou het niet meer droog en de tranen rollen over mijn wangen. 'Zack heeft Demi meegenomen' Zegt Brian en slaat tegen een lantaarn paal voordat hij richting zijn moeder loopt.
Mary kijkt Brian verbaasd aan. 'Zack zou zoiets nooit doen' brengt ze uit.
'Net zoals ik dacht dat hij nooit aan mijn meisje zou komen?' Hij wijst naar mij. 'Hij heeft haar gezoend verdomme, Recht voor mijn neus'. Mary schrikt van zijn reactie.
Ik ga op de grond zitten en voel de harde weg onder mijn benen. Huilend trek ik ze in en sluit me af van de buitenwereld. Dit is allemaal mijn schuld. Als ik Zack niet had gebruikt hadden Brian en hij nooit ruzie gehad. Daardoor is hij boos geworden en uit op wraak. Natuurlijk pakt hij dan Demi, dat is Brians zwakke plek.
Op de achtergrond hoor ik voetstappen naderen. 'Kaylee?' Brian zijn hand vind zijn plaats op mijn schouder. Met een betraand gezicht kijk ik op. Zijn ogen staan bezorgd. 'Wat is er baby?'.
Ik snuif mijn neus en veeg de tranen die over mijn gezicht lopen weg. 'Dit is allemaal mijn schuld Brian'. 'Als ik niet met Zack had gezoend hadden jullie niet gevochten, en dan was Demi gewoon nog thuis'. Ik begin weer te huilen. Sinds dat ik hier ben heb ik alleen maar ongeluk veroorzaakt.
'Nee Kaylee, Zack heeft het zelf uitgelokt'. 'Ik had hem al lang over je verteld, Alleen toch heeft hij aan je gezeten'. Hij steekt zijn hand uit om me omhoog te trekken. Ik knik dankbaar en pak zijn hand aan.
Throwback pov Brian
'Dude, heb je haar gezien?'. 'She is perfect'. Ik kijk hem lachend aan en neem nog een slok van mijn Energy.'Ik weet het Zack, Maar ik heb Emma nog soort van' . Mijn grijns is niet te missen.
'Gast, vergeet die hoer'. 'Die nieuwe is veel beter man, heb je geen ogen?' Hij slaat me op mijn schouder en fluit naar een meisje die langs loopt. Wanneer ze haar middelvinger opsteekt begin ik te lachen.
'Lekker bezig gast' Ik lach en knipoog naar hetzelfde meisje. Ze bloost en blaast me een kusje toe.
'Weet je Zack?-'. Hij kijkt me nieuwschierig aan. 'Ik ga gewoon voor die nieuwe, Ik heb bovendien niks te verliezen'.
Hij lacht en gooit zijn ondertussen lege blikje weg. 'Je hebt wel degelijk iets te verliezen'. Ik kijk hem vragend aan. 'Je reputatie en eer dude' Hij haalt zijn schouders op. 'Als ze je niet wilt sta je voor schut voor heel de school'.
Ik knik langzaam. 'Dan moet ik maar zorgen dat ze me niet afwijst'. Ik kijk hem een en pak zijn schouder vast. 'Maar beloof je dat je bij haar vandaan blijft?' . Ik ken Zack namelijk wel, Hij probeert iedere keer hetzelfde meisje als ik te krijgen.
'Dude, ze is van jou'. 'Ik zal haar met geen vinger aanraken'.
Soooo sorryyy. Ik moet echt meer gaan posten. Hopelijk zijn jullie niet doodgegaan van de spanning door de cliffhanger. En demi is ontvoerddd. Oh damnn. Maarja. ik heb al vakantie. Maar voor de rest van jullie die nog op school zitten. Good luck y'all en alvast fijne vakantieee.
Norah
JE LEEST
A Princess in Pants
Teen FictionOntmoet Lucinthia Devina Toekomstige Koningin van Devina. Na haar ouders overlijden gaat ze undercover als gewoon schoolmeisje. Luncinthia AKA Kaylee Waldorf heeft moeite met de gewoontes van normale tieners. Dan ontmoet ze Brian Walker, Een irritan...