Ο πορνογερος(κεφαλαιο 1)

92 8 7
                                    

(λιγο ασχετη η εικονα αλλα μου αρεσε)

Λοιπον όπως καταλάβατε θα μιλησουμε για έναν πορνογερο.Δεν εχω τιποτα με τους γερους ,προς Θεου απλα ενας πορνογερος είναι για φασκελα.

Ο κυρ-Μπαμπης είναι ενας συμπαθητικος  74χρονος γεροξεκούτης .

Πριν λιγους μηνες εχασε τη γυναικα του.Ηταν μια πολύ ανοξιατικη μερα.

Ξυπνησε αλλα η κυραΦωτω κοιμοταν ακομη.Αυτος σκεφτηκε "Μπα πως δεν ξυπνησε αυτή ακομα''.

Την αφησε και βγηκε για τον περιπατο του .Την καθημερινη υγιεινη του συνηθεια.

Στην πραγματικοτητα εβγαινε για να χαζευει τις αθληταρουδες που εβγαιναν με τον καθαρο αερα για τρεξιμο.

Πω πω κωλος ,πω κοιτα πως χοροπηδάνε αυτηνής τα βυζια ,ελεγε από μεσα του.Καμια δεν ειχε υποψιαστεί ότι την επερνε ματι ο κυρ-Μπαμπης .Αν τον εβλεπε καμια,αυτος της ελεγε αναστενάζοντας.

-Αχ να μπορουσα κι εγω να τρεχω σαν κι εσας .

Τοτε τα κορίτσια τον παρηγορουσαν κι αυτος μεσα απ'το ψευτοθλιμμενο βλεμμα του παρατηρουσε καλυτερα τις παρηγορητρες του.

Καταφερνε να κερδιζει τη συμπαθεια.Χερι δεν εβαζε αλλα με το ζορι αντεχε.

Εκεινη τη μερα γυρισε απ'τον περιπατο και ειδε οτι η γυναικα του ακομη κοιμοταν.''Κατι δεν παει καλα''σκεφτηκε.

Τη σκουνταει ,τιποτα.Τοτε μονολογει''μωρε λες;''.Μολις σιγουρευτηκε οτι η κυρα Φωτω εβλεπε τα ραδικια αναποδα τηλεφωνησε στον γιο τους.

Τελοςπαντων εγινε κι η κηδεια,συλληπητηρια, κακο,ζωη σε λογου μας.

Ε,ο κυρΜπαμπης περασε σχετικα γρηγορα τη θλιψη ,λεφτουδακια ειχε,ψαρεψε μια ωραια αλλοδαπη ,(απ'την Αλγερια)και την πηρε για οικιακη βοηθο.

Της φανηκε αγαθο γεροντιο ο κυρ-Μπαμπης.Της θυμιζε μαλιστα και τον παπου της που τον ειχε χασει αρκετα μικρη.

Ο γερος την επελεξε οχι μονο επειδη ελεγε στην αγγελια της οτι ηξερε να μαγειρευει ,αλλα και γιατι οταν τη συναντησε ηθελε να την κουτουπωσει.Ηταν η μια 30χρονη πανεμορφη γυναικα.Ειχε και αντρα κιολας.

Αλλα ο γεροΜπαμπης δε μασαει.Οταν ακουσε οτι ειναι δεσμευμενη σκεφτηκε'' σιγα,εγω λιγο να διασκεδασω μαζι της θελω''.

Το ξεπαστρεμενο ραμολιμεντο λογαριαζε να της προσφερει χρηματα, και οτι θελει για να τον <<ψυχαγωγησει>>οικιωθελως.

ONE STUND COMEDYWhere stories live. Discover now