Η κουπα(κεφάλαιο 7)

14 5 3
                                    

(το τραγουδι ειναι απο τα αγαπημενα μου)

Κοιταζε τη φωτογραφια του με λαχταρα.Αχ τι θεος,μεσα στο χαμηλοκαβαλο τζιν.

Μεσα απο το γαλαζιο του μπλουζακι διαγραφονταν οι κοιλιακοι του.Η Ρουλα φανταζοταν οτι τους χαιδευε.Το λαγνο του βλεμμα διαφαινονταν μεσα απο τα μπλε γυαλια ηλιου που φορουσε.

Εκτυπωσε τη φωτογραφια του.Με τρεμαμενα χερια τη διπλωσε και την πηγε στο μαγαζι .

-Θελω αυτην την εικονα σε κουπα,ειπε.

Μετα απο δυο μερες την ειχε στα χερια της.

Την ειχε στο δωματιο της.Επινε κρυφα τον καφε της μεσα σε αυτην ,μην τη δει η μανα της και γινει ρεζιλι.Τον ηξερε τον Γιωργο.Συμμαθητης της ηταν και τον ειχε δει ουκ ολιγες φορες καθως ηταν και γκομενος της Μαρινας της κολλητης της.

Με την κουπα ξυπνουσε με την κουπα κοιμοταν(η το αναποδο;)

Πως δεν την ειχε δει κανα ματι ευτηχημα ητανε.Ομως μια μερα θα την εβλεπε.....

Η Ρουλα ηταν αρρωστη.Χαλια.Με μυξες,βηχα και πυρετο.Το μονο που την παρηγορουσε ηταν η κουπα με την μουρη το Γιωργου επανω,αφημενη κατω στο κενο μεταξυ τοιχου και κρεβατιου,γεματη με τσαι φασκομηλο.

Οταν ανοξε η πορτα του δωματιου,με την ταυτοχρονη αναγγελια απ'τον μπαμπα της''ηρθαν τα παιδια να σου δωσουν τα μαθηματα,αυτη ειχε σηκωσει την κουπα για να πιει μια γουλια τσαι.

Ηταν η Μαρινα με τον Γιωργο.Συμφορα.

Η Ρουλα προσπαθωντας να εξαφανισει την κουπα απ'το οπτικο τους παιδειο την εριξε κατω χυνοντας και το τσαι.Η κουπα δεν εσπασε.

Η Μαρινα πηγε νεα την μαζεψει και η Ρουλα την κοιτουσε με κομμενη την ανασα.Μολις ειδε τη φωτογραφια του Γιωργου της επεσε απ'τα χερια

-Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι,βρωμα τι ειναι τουτο;εκανε στη Ρουλα.

-Ποιο ρε κοριτσια ;ρωτησε κι ο Γιωργος προχωροντας και ερνωντας την κουπα στα χερια του.

Μολις ειδε πανω τη φωτογραφια που ειχε δημοσιευσει πριν δυο μηνες στο facebook, εμεινε παγωτο.

-Εγω δεν...,ειπε η Ρουλα αλλα δεν μπορεσε να συνεχισει.

-Απο ποτε γουσταρεις τον Γιωργο;Σιγανοπαπαδια,εκρωξε η Μαρινα.

-Απο παντα,πηδηξε η Ρουλα απ'το κρεβατι σα να μην ηταν αρρωστη ποτε.Αλλα αν δεν ησουν εσυ να του κουνιεσαι θα τον ειχα εγω τωρα.

-Α ναι τι μας λες;Ανθες να μαθεις του Γιωργου του αρεσουν οι γεματες γυναικες σαν εμενα.Κατι κοριτσακια σαν και σενα τα βλεπει και τα λυπαται

-Ει ησυχαστε,ειπε ο Γιωργος ομως τα λογια του πηγαν στο βροντο.

Οι φιλες αρχισαν να μαλλιοτραβιουνται,και να βριζονται.Ο Γιωργος που στην αρχη απολαμβανε τον καυγα πυ λαμβανε χωρα προς τιμην του τωρα μπηκε στη μεση να της χωρισει.

Οι γονεις που ακουσαν το σαματα,πηγαν στο δωματιο να δουν τι γινεται.

Τα κοριτσια σταματησαν μολις τους ειδαν

-Μα τι κανετε;ρωτησε θυμωμενα ο μπαμπας.

-Μαλωνουνε για μενα ,ειπε ο Γιωργος.

-Λοιπον εγω δε θελω καμια απο τις δυο σας.Ειστε ανωριμες,ειπε κοιτωντας τες περιφρονητικα.

-Συγγνωμη ρε αγαπη μου,ειπε η Μαρινα πιανοντας του το μπρατσο.

-Αντε γεια,ειπε εκεινος και εφυγε σαν ελαφι χαιρετωντας πρωτα τους γονεις της Ρουλας.

Εφυγε και η Μαρινα αφου πρωτα γυρισε και ειπε στην Ρουλα,

-Τα κατεστρεψες ολα.

Τι μαθαμε απο αυτην την ιστορια;

Μην φτιαχνετε κουπες με τη μαπα του αγοριου της κολλητης σας.Μια μερα θα καταστραφουν ολα και θα φταιτε εσεις για αυτο

Ευχαριστω αυτους που με στηριζουν💖

Μπάι😘

ONE STUND COMEDYWhere stories live. Discover now