Ειμαι τωρα μονη,συντροφια με τη μιζερια μου.
Ξυπναω το πρωι,σ'ενα κρεβατι αδειανο.Εχω ρεπο.Δεν μπρω δυστυχως να ξεχαστω με τη δουλεια.
Πηγαινω στο μπανιο.Ακουω την κελαρυστη μελωδια των ουρων μου,και επειτα τον καταρρακτη,οταν παταω το καζανακι.
Ριχνω νερο στο προσωπο μου.Με βλεπω στον καθρεφτη.Καποτε με εβλεπες κι εσυ.Στα δυο σου ματια καθρεφτιζοταν τα δικα μου.Τα χειλη σου φιλουσαν τα χειλη μου και η μυτη σου σκουντουσε τη μυταρογκα μου για την οποια με κορόιδευαν τα παιδια στο σχολειο.
Ειπα να βγω μια βολτα.Ενα περιπατο.Μονη κι ερημη .
Όλα μου φαινονται ασχημα.Η κυρια με το σκυλο που χεζει κι αυτή μετα σκυβει και τυλιγει τα κοπρανα σε σακουλακι.Η πεσμενη μπανανοφλουδα.Ο ουρανος που εχει συννεφα γκρι.Το ένα κιολας μοιαζει με καγκουρω.
Γυριζω στο σπιτι.Στο τεραστιο σπιτι μου οπου ονειρευόμουνα να εχουμε την οικογενεια μας.Ματαια ονειρα.Ολα ματαια.
Δεν εχω τι να κανω,κι ετσι αρχιζω τη φασινα .Κρεμιέμαι στο σκουποξυλο και καθαριζω βαριεστημένα.Μαζευω τα σκουπίδια και τα πεταω .Καποτε την εκανες εσυ αυτή την δουλεια.Γιατι με εγκατελειψες;
Εφτασε το μεσημερι.Πεινασα.Να μαγειρεψω ;Δεν θελω.Βγαζω απτην καταψυξη μια συσκευασια κοτοπουλο με καυτερη σαλτσα που ειχα αγορασει μια μερα του χειμωνα από το σουπερ -μαρκετ στη γωνια ,του οποιου τη μαρκα αγνοω καθως ειχα πεταξει το κουτι και ηταν μονο με την πλαστικη μεμβρανη από πανω.
Ανοιγω το φουρνο.Ω του θαυματος ο φουρνος είναι καθαρος.Μα ποιος τον καθαρισε;Θυμαμαι η ηλιθια ότι τον καθαρισα χθες εγω .Αλλα τοσα που καθαριζω τι να πρωτοθυμαμαι;
Το φαγητο είναι καλο αλλα μου καθεται μια μπουκιά στο λαιμο και ξεροβήχω.
Επειτα στηνομαι στην τηλεοραση.Για να δω τι;Εκεινη την κουρκουτοκεφαλη τηλεπερσονα που δε λεει να ξεκουπιστει εδώ και εκατο χρονια απ'την οθονη;Κι όλα τ'αλλα μπουρδες είναι.
Την κλεινω.Το ματι μου πεφτει αστραπιαια στη βιτρινα.Μεσα απ'το δια φανο τζαμι διακρινω ένα μπουκαλι βοτκα μπελουγκα .Πηγαινω και την ανοιγω.
Το αλκοολ κυλα στο αιμα μου.Σε λιγη ωρα και στο μισο μπουκαλι είμαι ερειπιο .Απ'την σκληρη σου την καρδια το ριχνω στο πιοτι.
Ολα γυρω μου θολα να σκέφτομαι ανακατεμένα γιατι εφυγες.Δε σου τραγουδαγα;
Δεν μαγειρευα θαυμασια ;
Ενταξει το παραδέχομαι εκανα κι εγω λαθη.
Σου εκλεινα την τηλεοραση όταν εβλεπες ποδοσφαιρο,ας πουμε.
Αλλα τι λογο σοβαρο ειχες για να φυγεις;
Ειμαι απελπισμενη ,πεφτω σε υπνο βαθυ.Θα σε ξεχασω
Κι αν ξαναρθεις θα σε φτυσω.
Στο ονειρο μου σε βλεπω να τρεχεις να με πιασεις μα δεν μπορεις.
Φυγε ,φυγε,φυγε αλλα πρωτα ελα και φιλησε με και μεινε δω για παντα .
Για παντα.Σε παρακαλω.
Ερωτικη απογοητευση 🙄
YOU ARE READING
ONE STUND COMEDY
Humorstandup comedy+one night stand=one stand comedyΚαποιος πονηρούλης μαλλον αντι να πει standup comedy ειπε one stund comedy.Ε, τα μπουρδουκλωσε λιγο.Εδω θα διασκεδασουμε με ένα χιουμορ μπουρδουκλωμενο επισηςπικαντικο καποιες φορες ,ιστοριες αρτζη μπο...