Savaş nihayet sona ermişti.Hepimizi de bi hayli yormuştu.Özellikle Narutoyu.Bundan eminim.Sasuke artık pek umrumda değil.Savaştan sonra o da şu saçma intikamından vazgeçip köye döndü.Onun köye dönmesi herkesi sevindirdi tabi.Ben hariç...
Bunun dışında biz de takım 7 olarak kahramanlar gibi karşılandık :) Köydekiler savaşın bittiğini ve sonunda rahat bi nefes alabileceklerini öğrendiklerinde epey bi rahatladılar.Tsunade 'nin ve diğer herkesin bizimle gurur duyduğuna eminim :) Evet bu güzel olan haberlerden.Neyse ki bir iki tane var...
Kakashi bize karşılama komitesinden sonra dinlenmemizi , bize bi sürpizi olduğunu söyledi.Meraklanmadım desem yalan olur :) Bu arada Sasuke bana tuhaf tuhaf bakıyordu.Belki de kendiyle tek kelime bile etmediğim ve herkesin aksine köyü döndüğü için ona adeta yapışmadığımdandır.Ne sanıyor bu kendini. Aha buldum.Ne demek neyi buldun :D Bana mal mal bakmasının nedenini buldum.Bu enayi egoist hala kendisine delilerrrr gibi aşık olduğumu zannediyo.Ayy kıyamam yazııkk .O değilde köyü ilk terkedişinde onu durdurmaya çalışmıştım ya.Şimdi ne kadar aptalca biley yaptığımı görüyorum.Üstüne bi de dayak yedim ! Kfama vurmuştu demi bu pis hergele.Geçmilşe gidip kendimi bi d eben mi dövsem? Bana bi zaman makinesi lütfeenn ....
Sabahın yedisi falandı sanrım.Naruto evime geldi (bu kadar erken kalkabiliyomuydu ki bu çocuk.Hadi bakalım hayırlısı) , Kakashi nin bizi özel biyere götüreceğini ve onu saat 11 de köprüde beklememiz gerektiğini söyledi.Hdi şunu 12 yapalım.Hocamızın gecikme payı :) Narutoyu da tamam deyip yolladıktan sonra alışveriş için hazırlandım.Neden diye sorarsanız tarz değiştirmek istiyorum.Bu kırmızılı pembeli cici üniformam bana hiç de cici olmayan geçmşi hatırlatıyor.
Ewet alışveriş merkezindeyim :) sonundaaa :D Belki bugün biraz asi takılabilirm.Punk yani.Alışılmışın dışında , farklı ama güzel.Tmm iştee :) Alışveriş zamanııııı :)
Vuuu epey yoruldum.Kakashinin süprizine enerjim kalaydı bari.Yeni tarz yaratacaz diye mağazayı taladık resmen:) ama buna değdi.bu arada saat 11 oluş.Hazırlansam iyi olucak.Evett bi bakalım.Üstünde sakura çiçekleri olan bi bluz ,altına beyaz keten şort , alına siyah deri botlar ve üstüne de siyah deri bir ceket. süperr :)Saçımı da tepede bi at kuyruğu yaptımmı tamam :)Hazırımm
Bi dakika buna hiç hazır değilim :( Köprüye vardığımda yanımda sasuke vardı.Naruto ve kakashi elbette gecikeceklerdi.off ya bunu nasıl hesap edemedm ben :(Neyse tamam sana tuhaf tuhaf bakması dışında bişey söylemedi.çok güzel.o zaman sohbete falan da başlamazsınız harika.tmm o zaman .harika. derkeennn "Bu kıyafetler de ne böyle sen hiç böyle giyinmezdin" demesin mii!! Sakura kızm ne şom ağızlısın be.Al işte.Aslında hiç cevap vermemeti düşünüyordum ama bi tuhaflık olduğunu sezip daha beter üstüme gelecekti.O yüzden bişeyler söylemek zorundaydım.ben de söyledm
"ne varmış kıyafetlerimde"
"Garipler" Garip mi. cidden mi. daha geçen güne kadar şalvar giyen bendim amk.
"nesi garipmiş" dedim alaycı bi ses tonuyla.
"pek uyumlu değiller".Ewet şimdi çakacamm ben buna bi tane.
"Şimdi de modacı mı kesildin başımıza.Ne istersem onu giyerim.Uymlu veya uyumsuz .Seni rahatsız ediyosa bakma.Onu da mı ben söylim"
"..." ahh susarsın öyle yaaa :D Daha önce sasukeye hiç böyle sert çıkamamıştım.Ama çok hoşuma gitti.Bunu daha sık yapmam lazım :D
"iyi" vay be baya iyi laf soktun.Hayal gücüne tükürdüğüm.
Cevap verme zahmetine girmedim , sadece kulaklığımı çıkardım ve kendimi müziğimin ellerine bıraktım.Avril Lavigne - He Wasn't.Bu şarkı şu sıralar favorim.Hem bulunduğum ruh halime çok uygun hem de dışarıdaki sesleri duymamı engelliyor.
Öff nerde kaldı bunlar.Neredeyse 10 şarkı dinledm be.Ve hala bu enayiyle aynı yerdeyim.Ahh sonunda.Kakashi ve Naruto.Doğal olarak onları görür görmez hesap soarmaya başladım. "Nerdesiniz siz iki saattir sizi bekliyorum.ağaç olduk burda" Der demez Sasuke atıldı."Frakında mısın ben de burda-" diyemeden "kapa çeneni " diye lafı yapıştırdım.Esiden en güzel hiç konuşmazdı.Yemini suyunu yer otururdu.ahh ahh
Bunu dedikten sonra tabii ki bizimkiler de bana garip garip bakmaya başladı.Evet ya zaen bugün bana bön bön bakma günü.buyrun
Her neyse.Kakashi nihayet sessizliği bozdu."Çocuklar , size süprizim...
BU BÖLÜMLÜK BU KADAR .DEVAMI GELECEK İNŞALLAH.BU ARADA BEN SENA GENÇLER.İSTERSENİZ KENDİMİ DAHA AYRINTILI OLARAK TANITABİLİRM.YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ ÇÜNKÜ İLK DEFA YAZIYORUM.SAĞLICAKLA KALIN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç (SasuSaku)
RomanceO artık senin bildiğin kız değil ! Kolla kendini !