Silent was broke by the clap sound, everyone look at Anjali who was clapping her hands as if Riddhima has made a good speech... Nikki and Abhi were surprise with Anjali action but somewhere in Riddhima heart, she felt that Anjali wouldn't believe her words when she speak about their father...
'Wah, Ridzy... Kitni acchi kahani sunayi hai tumne...' Anjali said...
Riddhima was hurt knowing Anjali didn't believe a word, she knows when it comes to their father Anjali always stay by his side while Riddhima take Padma side... When they were in Delhi, before Anjali came to Mumbai whenever they had an argument Anjali would stood or Shashank would always stood by her side while Padma would stay on Riddhima side...
Its always Padma who understand Riddhima more then Shashank and Anjali... So Riddhima wasn't surprise but very hurt when Anjali again prove that she don't have trust on her sister... It's not about supporting their father but to be on the side of truth... Knowing there must be a reason why Anjali is thinking it was just some bull cock story of Riddhima, she didn't want to let go of it so easily this time...
When she was not in fault, she was not wrong for leaving the house she spend her childhood with her parents and sister Riddhima want to clear the matter itself as she don't want to lose a sister like she has lost her father who trust a stranger over his daughter... Riddhima knows she was not Shashank favorite from the starting but she loves her father and sister equally she loves her mother...
'Di, aapko lagta hai main kahani bana rahi hoon... Main kyun kahani banaungi...???'Riddhima said...
'Kyunki shayad tumhe koi aur passand aagaya hoga... Issiliyeh tum Siddhant se shaadi nehi karna chahte ho...' Anjali said...
'Mujhe us aadmi se shaadi nehi karni hoti toh uski waqt mana kardete jab Papa ne mujhe rishte ke liyeh baat ki... Yeh aap bol rahe ho mujhe koi aur pasand aagaya hoga jab ki aap acchi tarahse jaante hai mere zada dost nehi hai specially when it comes to boys...' Riddhima said...
'Ridzy, tumhe ye hak nehi hai kissi ke upar itna ghatiya ilzam lagane ka... Aur tum ghar chodke aaye ho, woh ghar jaha tumne bachpan guzara...' Anjali said..
'Jab woh aadmi itna ghira huva hai toh mujhe ilzam lagane ki zarurat nehi padti Di, woh khud itna ghira huva hai ki usne khud bola Papa koh jab ki sab jaante hai main koi bhi baat koh haan bolti toh peeche nehi hat te...' Riddhima said...
'Woh aisa kyun bolenga Dad koh if u meet him, usse Dad se jhut bol kar kiya milenge...'Anjali asked...
'Usko sirf humhari pasia aur meri jism chahiyeh ta, koi bhi rishte se usko koi lena dena nehi ta... Aur rahi bat main ghar choda, jab us ghar ke head koh mujhpar trust nehi hai toh main waha kyun rahun??? Papa koh apni beti se zyada ek baahar wale ke baat par yakeen ta... Papa koh beti ki izzat se zyada apni reputation ke fikar ta...' Riddhima said...
'Dad kissi koh beleve karte hai toh reason hota hai...' Anjali said...
'Kiya mere paas reason nehi ti jab maine haadi ke liyeh inkaar kiya... Jaise Papa socha hai aaj aap bhi waise hi soch rahe ho di... Us din mere saat kuch galat huva ho ta toh aap kiya karti, Papa kiya karte??? Phir toh woh reputation bana rahega kiya social mein... Log hamesha ladkiyon koh sunate hai, tana marte ha lekin yeh kyun nehi scohte ladkiyon ke saat jo hota hai uske zimmadaar sirf us gatiya boys ke wajahse hota hai...' Riddhima said...
YOU ARE READING
U Make Life Worth To Live AGAIN!!! An AR FF
FanfictionStory based on Armaan and Riddhima