Part 24

156 4 1
                                    

Other than Armaan Riddhima, who was shocked while Armaan and Riddhima smile widely hearing finally Rahul confessing his love to Muskaan... Rahul wait for Muskaan answer while Muskaan stood staring at him not being able to believe it was truly happening or she was dreaming with open eyes... Silent were around the place while everyone wait for Muskaan to speak, Rahul hold his breath as he felt his heartbeat banging on his chest not knowing what would be Muskaan answer...


When Muskaan didn't answer, Armaan move to her side nudging her breaking her trace... Muskaan look towards Armaan and seeing him smile, she understood that he was aware of this... Then Muskaan eyes move at Riddhima who was standing with others whose eyes were wide in shocked, seeing Riddhima smirk expression Muskaan was sure that it was Riddhima and Armaan both behind this confession...

'Ridzy tu...' Muskaan was about to attack Riddhima but Armaan hold her back...

'Shaanti balike, usko bad mein dekhlena... Abhi mere bechare bhai koh toh jawab de...' Armaan said turning Muskaan to face Rahul again...

'Yeh kamina, bechara kaha se dikhta hai...' Muskaan ask looking Rahul from head to toe...

'Tere saamne toh bechara hi lagta hai...' Armaan said but got a smash from Muskaan...

'Woh bechara nehi hai...' Muskaan said...

'Ayye hayye, kiya pyar hai... Ab is pyaar ke haatir haan bhi kehdoh...' Riddhima said joining Armaan...

'Waise bhi dil mein toh laddu phut raha hai lekin dekho toh iski zubaan kaise abhi bhi haan kehne se hesitate ho raha hai...' Armaan said...

'Kiya bakwaas kar rahe ho tum dono, aisa kuch nehi hai...' Muskaan said feeling embarrassed...

'Toh phir kaisa hai yeh Rahul koh bhi bata de...' Riddhima said winking at Muskaan making her glare at her making Riddhima laugh...

'Tumhe toh main...' Muskaan was cut by Riddhima...

'Baad mein dekh lena, abhi filaal apni deewane koh dekho.. Bechara kabse knee pe beite hai...'Riddhima said looking at Rahul...

'It's ok Riddhima, waise bhi I knew it was a bad idea...' Rahul said lowering her head feeling rejected as Muskaan was busy arguing with Armaan and Riddhima...

'Rahul yeh tu...' Muskaan was cut by Rahul...

'It's really fine Muskaan, love can't be force and if you don't love me...' Rahul was cut by Muskaan this time...


Seeing Rahul wasn't giving a change for her to speak, Muskaan move forward holding Rahul's shirt collar making him look towards her... Armaan chuckle while Riddhima giggle seeing Muskaan action knowing very well that they can't be like a normal couple because their fight's are the symbol of their unlimited love for each other...


While others were still left in shocked not understanding if this was really happening, Muskaan shouted making their trace broke when finally the matter drown in their minds...

'Chup kamine, ek baar bolna shuru karte toh mujhe bolne nehi dete na tum... Tum koan hote ho yeh decide karne wala main tujhse pyar karta hoon ya nehi... Tujhe nehi pata main jaan bhukar tujhse kyun ladta hoon, apni feeling chupane ke liye main aisa karti hoon kyunki mujhe maalum nehi ti tumhare dil mein mere liye feeling hai bhi ya nehi... Kabhi kabhi lagta hai shayad hai, lekin phir tumne aaj tak nehi bola issiliye meri dil maanne koh tayyar nehi ti...'Muskaan shouted being furious seeing how Rahul was ready to take his words back or his confession back thinking it might curse problem for their long friendship...

'Muskaan, main toh bas...'Rahul was cut by Muskaan...

'Tu toh bas kiya Rahul, bol diya na ab bas... Ek aur lafz bola toh main itna maarungi na tujhe, seedhe hospital pocha dunga tujhe... Aur kaan kholke sunle tu, main tujhse pyar karti hoon... Kissi aur ne tujhe aankh uta ke bhi dekha toh main us kamini ki aankhein nochlungi aur tu kissi aur koh dekha toh main tera sar phod dunga...' Muskaan said as she confess her love, making Rahul understood she belongs to him and he belongs to her only...


Armaan and Riddhima smile hearing Muskaan unique way of confessing to Rahul propose while Rahul also smile hearing finally Muskaan confession, others kept staring as it was more like a war than a confession of two lovers who ones were friends but now turn to lovers changing their relation from friendship to life partner...

U Make Life Worth To Live AGAIN!!! An AR FFWhere stories live. Discover now