Bölüm-1

91 7 4
                                    

Merhaba Arkadaşlar :)

Bu benim 2.Kitabım inşallah beğenirsiniz :) Yorumlarınız benim için çok önemli ve votelerinizde şimdiden herkese teşekkürler :)

                    BÖLÜM-1

'Eliiiiif hadi uyan kızıım.' Sıradan bir güne yeniden merhaba :)... Sanki bütün günlerim diğer günlerin fotokopisi gibi... Neyse eğer yataktan kalkamazsam okula geç kalıcam ve hocanın atarlarını çekicektim. Yatağımdan hemen kalkarak okul üstümü giyindim. Mutfağa girerek ağzıma iki-üç parça bir şeyler atarak ayakkabılarımı giydim. 'Eliif kızım kahvaltını yaap.' 'Annem yaptım ben size afiyet olsuun ben çıktıım.' Kapıdan çıktığım an burnum kanamaya başlamıştı... Bilmiyorum ama son zamanlarda burnum hep kanıyordu... Otobüs durağına geldiğimde ilk defa otobüsün erken geldiğini gördüm.bir elim kanayan burnumda   bir elimde ego kartını aramakta ego kartım nerde yaa derken ben basarım sizinkinede diyen yakışıklı çocuğa kaydı gözlerim bir anda 'Ah çok teşekkür ederim bir türlü bulamadım kartı...' 'Önemli değil :)' gidip arka koltuklardan birisine oturdum. Oturmamla yakışıklı çocuğun yanıma oturması bir olmuştu. Yavaşca gülümsedim. 'Kaça gidiyorsun?' 'Lise son ya sen?' 'Ünüversite 1' hala elim kanayam burnumdaydı ilk defa bu kadar uzun kanıyordu. 'Burnuna bakıyım mı bi?' 'Aa.. Şey.. Gerek yok her zaman oluyor da bu sefer biraz uzun kanıyor.' elini cebine attı ve çıkardığı mendili iikiye katlayarak 'Çek elinii' dedi gülerek. Elini yavaşca burnuma koydu peçeteyle 'Yukarı bak ve tut mendili' 'Çok ama çok teşekkür ederiim.' 'Önemsiz...'

Arkadaşlar şimdilik bu kadar yazdım okuyan olursa diğer bölümleri daha uzun yazıcağım iyi okumalar okuyan herkese şimdiden teşekkürler :)

...Mavi ve Siyah...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin