Bölüm-2

37 6 2
                                    

Merhabaaa arkadaşlar biraz daha okuyanım olsaydı daha erken yazıcaktım özelden yeni bölüm ne zaman gelir diye soraz canım okuyucularım @seay @zey12 @gorkm yeni bölüm haftada 1 kere yazıcam okuyucalarım artarsa haftada 2-3 yb yazarım iyi okumalar :)

               BÖLÜM-2

'Önemli değil bu arada ben Ali.' 'Bende Elif tanıştığımıza çok menmun olduum.' 'Bende munmun oldum Elif.' diyerek yine gamzesini çıkartacak şekilde gülümsedi... Gerçekten çok tatlıydı... Bir sonra ki durakta ineceğim için ağlayabilirdim galiba. 'Tekrardan herşey için teşekkür ederim Ali hoşçakal.' ve iniyordum otobüsten içimde ki ses gitme onun duracağı gideceği durağa kadar inme diyordu ama aklıma annem ve babam geldi bu düşünceden hemen vazgeçtim.

Evet lanet olası okuluma geldim. Ben Elif kumral saçlı masmavi gözleri olan inek öğrenci olan Elif, bütün zorluklara karşı gelen Elif, Annesini babasını bulamadan ölecek olan Elif, Kalbi olmayan Elif.

Bu hayatta en çok istediğim şey Anne ve Babamı bulmak evet ben üvey olan Elif. Kalbi kırık olan Elif. Neyse bunlarda geçicekti elbette inanıyordum. Okulda ki herkesi tanımam hani şu popi dediğiniz kişilerden değilimdir ailem olarak gördüğüm Eda,Selin,Alara ve Çağlar var. Gerisi umrumda değildi şahsen. Okula girdiğimde Alara koşarak bana sarıldı 'Nasılsın bitanem?' 'İyiyiim sen nasılsın' dedim gülümseyerek 'Aynı be gülüm.' 'Bizimkiler yok mu?' 'Bankta oturuyorlar.' Alara sarışın ela gözleri var, kendine çok güvenir neşe kağnağım Alara. Eda kızıl saçlı mavi gözlü tuhaf dostum ise çok güvenilir birisi hep yanımda oldu bende onun hep yanında olmaya çalışıyorum. Selin kumral saçlı gözleri kahverengi ve yeşile dönüşen espirili küçülük arkadaşın,ikizim... he bi de Çağlar var yakışılı arkadaşım kumral saçlı yeşilimsi gözleri piç olsada en yakın arkadaşım... Kızların yanına giderek öptüm yanaklarından. 'Hoşgeldin Eliff nerde kaldın her zaman erken gelen Elif bu aralar en geç gelenimiz oldu.' 'Bugün yine burnum kanadı gelirken.' 'Yine mi?' dedi gözlerini yerinden çıkartarak Eda. 'Evet ya...' 'Elif çok sık kanamaya başladı bi doktora gòrün istersen...' 'Gidicem haftasonu Selinim.' banktan kalkarak okula girdik. Ders Edebiyattı!. 

Okuyan fazla olmadığı için kısa yazdım iyi okumalar. :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

...Mavi ve Siyah...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin